LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nti cursus

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
veronieke

nti cursus

Ongelezen bericht door veronieke »

mijn vriendin heeft een dursus bij het nti afgesloten. Na een half jaar te hebben gewacht, kreeg ze bericht dat ze de cursus uitgesteld hadden, en later zou beginnen. Mijn vriendin heeft toen de cursus geannuleerd, bij een telefoniste. Nu heeft diezelfde telefoniste de gegevens niet genoteerd, en dus ook niets geannuleerd. Met gevolg dat ze de cursus thuisgestuurd heeft gekregen! ze heeft gebeld en om het alsnog te annuleren moet ze 3x 40 euro betalen voor iets dat ze heeft geannuleerd. wat vinden jullie, wat kan ze doen?
groetjes veronique

Gast

Re: nti cursus

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Verinique,

Ik heb een vraag: Waarom heeft jouw vriendin de cursus niet schriftelijk geannuleerd.?
Dat is anders wel de normale gang van zaken.
Per telefoon heb je namelijk geen bewijs, tenzij je het telefoongesprek met NTI op hebt kunnen nemen, maar dat zal dan wel niet.
Dus hoe vervelend ik het ook vind voor jouw vriendin, het is toch wel een klein beetje haar eigenschuld.

Gast

Allereerst zo min mogelijk vette letters gebruiken. Dat leest een stuk prettiger.

Wanneer je "vriendin" zelf een cursus kan afsluiten, dan moet je "vriendin" deze zelf ook met inachtnemning van de daarvoor geldende voorwaarden annuleren.
Ik neem aan dat ze ook akkoord is gegaan met de cursus en de voorwaarden.

Een ander punt waar ik een beetje een naar gevoel bij heb is het gegeven dat jouw "vriendin" zich aanmeldt voor een cursus en pas na een half jaar gaat reageren op een bericht.
Lijkt mij dat je toch wat vaker informeert waar je cursusmateriaal blijft.
Of zie ik dat verkeerd?

Lijkt mij dat je "vriendin" gewoon die 3x 40 euro moet betalen. Had ze maar eerder én op de juiste manier moeten reageren.

Ik heb "vriendin" maar tussen aanhalinstekens geplaats omdat ik vaker van dit soort berichten tegenkom die beginnen met: "Een vriend van mij, een vriendin van mij...."
Als je het verhaal goed leest is er altijd wel heel veel gedetailleerde informatie in te vinden, waarvan ik denk: "dat kun je nooit zo precies weten of navertellen als het niet over jezelf gaat".
Maar goed, ik kan het ook mis hebben. Indien dat zo is, mijn verontschuldiging daarvoor.

wies

Ongelezen bericht door wies »

Er zijn wel meer verhalen die voor mijn gevoel niet kloppen.
Ik heb zo nu en dan het gevoel dat er maar iets geschreven wordt.
Dat is gewoon jammer. Hoe geloofwaardig is het geheel dan nog? Er zijn blijkbaar mensen die het leuk vinden om sterke verhalen te verzinnen.
Het lijkt Amerika wel.
Net alsof die persoon niet weet dat hij een cursus schriftelijk moet opzeggen. Het ligt er wel erg dik bovenop.

Gast

Precies Wies, dat nare gevoel heb ik ook.

Als Veronique (veronieke als gebruikersnaam) de weg weet naar dit forum, dan had ze ook kunnen zien dat elders een topic gestart is over NTI waar ook mevr. Beltman van de klantenservice van NTI zelf meedoet en reacties geeft.

Lijkt mij voor de hand liggend dat je dan ook voor je "vriendin" opkomt en gelijk daar aan het mailen gaat.

Het valt mij ook op dat Veronique wél een topic start en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Maar misschien komt dat nog vandaag.....

Gast

Dat zijn vaak van die ,gasten, die èèns per zoveel tijd op het internet mogen en dan alleen maar hun gal kunnen spwuwen en nooit iets van toegevoegde waarde hebben. Oa, ene Peet en Veronieke hebben daar een handje van!

Gast

Oké, complete radiostilte vanuit Veronieke.
Kunnen we dus concluderen dat dit een onzinnige actie is geweest van die Veronieke alias Veronique?

Wat mij betreft: Sluiten maar dit topic.!

Gast

Oké, complete radiostilte vanuit Veronieke.
Kunnen we dus concluderen dat dit een onzinnige actie is geweest van die Veronieke alias Veronique?

Wat mij betreft: Sluiten maar dit topic.!

Misschien is ze wel ziek of op vakantie?
Of ze heeft problemen met haar computer.
Dus niet zo ongeduldig gast.
Geduld is een schone zaak weet je wel.?

Gast

Toevoeging: Of ze is ongesteld.

veronieke

ja ja hier is ze weer, de radio stilte is verbroken.
was lekker op vakantie. Allereerst even dit: ik volg zelf de studie
mbo-gehandicaptenzorg bij het nti, en ik heb geen klachten.
ten tweede is het dus echt een probleem van een vriendin, ik zie wel dat jullie je frustraties kwijt moeten. oke ik geef toe het is geen handige aktie geweest van haar, maar ze wil het wel opgelost zien.
maar het is al geregeld. ze is er samen met het nti uitgekomen.
discussie gesloten.
maar het belangrijkste is dat ik er niet weer zo een ben die om de zoveel tijd zijn gal moet spuwen. hat was een oprechte vraag. ik zal jullie niet langer meer lastig vallen
groeten

Nika

Ongelezen bericht door Nika »

Leuke vakantie gehad Veronieke? Nouja, wel jammer dan dat je niet meer op ,t forum komt. Ik vond jou bijdragen soms wel aardig.
Nou, dag hoor! :D

:wink: Nika

Gast

Jaja, ineens is alles opgelost, en dat na een korte vakantie.
Waar een vakantie al niet goed voor is....

Ik hoop alleen dat veronieke niet bij Shell of Esso heeft getankt tijdens haar vakantie :shock:

En veronieke is echt niet verdwenen hoor, ongeveer een uur later reageert ze alweer op een andere topic.
Toch maar bedacht?

veronieke

ja ik dacht ik stop maar met deze topic, heeft toch geen zin meer, maar dat wil niet zeggen dat ik niet reageer op andere topic's.
en het was niet mijn probleem, maar van mijn vriendin, en zij heeft het tijdens mijn vakantie op kunnen lossen. waar maak je je druk om.

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Lieve Veronieke, mogen wij misschien ook weten HOE het is opgelost. Ik knal namelijk bijna uit mekaar van nieuwsgierigheid. Heeft je 'vriendin' nu wel of niet moet dokken???? Laat het alsjeblieft zo snel mogelijk weten!

veronieke

tuurlijk mogen jullie het weten!
ze heeft een aangetekende brief gestuurd, met daarin haar verhaal
ze heeft een nette brief terug gekregen, met de uitleg dat de gemaakte kosten voor het opsturen en dergelijke moet betalen, en dat ze het pakket terug moet sturen. (retour afz)
ze heeft dus wel onkosten, maar logisch natuurlijk.
:roll:
vriendelijke groeten

Gast

Ineens alles opgelost....

Tussen 26 mei (plaatsing 1e bericht) en de melding op 2 juni dat alles is opgelost zitten zeggen en schrijven 7 dagen.
Trek daar nog eens het Pinksterweekend en de zaterdag ervoor van af, dan hou je dus 4 dagen over.

Zo snel heb ik nog niets opgelost zien worden!!!

Misschien toch een tikkeltje dubieus dat verhaal.....?

smelt

Ongelezen bericht door smelt »

Ik wel, namelijk een ijsje!
Die lost zich in het zonnetje op in een minuutje of 2!!

Gesloten