LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nti! en NHA dan?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
studiehoofd

Nti! en NHA dan?

Ongelezen bericht door studiehoofd »

:?

Hallo Allemaal,

Ik wou binnenkort ook gaan beginnen met een studie via NHA, die kennen jullie zeker ook wel , die gast van gtst Bas Muis maakt daar reclame voor.
Nu ik die berichten heb gelezen van jullie over NTI vroeg ik mij natuurlijk af of er misschien ook mensen zijn die dergelijke verhalen vreselijk hoe je bedondert wordt waar je zelf bij staat ook nog!
hebben in het geval met NHA studie
Hoe zijn daar de reacties over ?

Iemand?

Ervaring goed of slecht anders heeft het geen zin om eraan te beginnen
Ik heb al een **** jaar achter de rug met Legio Lease Dexia wel te verstaan , [ waar k nog niet van af ben] dus wil ik graag weer een doel en vertrouwen in de toekomst hebben in dit jaar 2004
A.U.B

Graag reacties van jullie

En allemaal sterkte gewenst :wink:

Gast

Re: Nti! en NHA dan?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben 1 van de personen die nu een opleiding via het NTI doet en totaal niet tevreden is.

Eerder heb ik opleidingen bij het LOI en NHA gevolgd. Daar heb ik totaal geen klachten over. Bij beide organisaties was de communicatie goed en als je belde met een vraag dan kreeg je netjes antwoord. En als de dames/heren het niet wisten dan werd je binnen een paar dagen terug gebeld.

Met deze organisaties had ik totaal geen problemen.

Gesloten