LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI Medisch secretaresse

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Paola

NTI Medisch secretaresse

Ongelezen bericht door Paola »

Hallo,

Ik volg sinds februari 2004 de cursus medisch secretaresse. Ik vind dat ze te diep ingaan op de stof. Dit is een cursus medisch secretaresse maar je moet echt weten waar alles zit en hoe het werkt.
Ik heb ook de verhalen gelezen van de examens. Daar ben ik dus ook bang voor omdat het boek zo uitgebreid is, ik weet niet eens hoe ik dit allemaal in mijn hoofd moet krijgen. En nu ik heb gelezen dat je dingen krijgt die niet in het boek behandeld worden weet ik het helemaal niet meer.

Ik hoop snel een reactie van jullie te ontvangen.

Groetjes, Paola

Gast

Re: NTI Medisch secretaresse

Ongelezen bericht door Gast »

Als je medisch secretaresse wilt worden dan moet je inderdaad alles van het menselijk lichaam en zijn ziektes kennen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor patiënten en jij kunt ze met je kennis dan van dienst zijn, of ter zijde staan etc. etc.
Dat je buiten de leerstof om van NTI ook nog dingen moet weten is niet verkeerd. Ga naar de bibliotheek, daar kun je heel wat kennis vergaren wat het menselijk lichaam betreft.
Succes met je studie!

Gesloten