LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI- studies

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sammy.

NTI- studies

Ongelezen bericht door sammy. »

hallo, ik ben van plan om een HBO-studie te gaan volgen aan het nti, ofwel een thuisstudie. nou zou ik graag willen wten of dit ECHT erkend is en mensen er evaring mee hebben. hoe wordt het bijv. bij werkgevers ontvangen? kun je er echt iets mee en hoe is het lesmateriaal.
help!

groetjes sammy.

Gast

Re: NTI- studies

Ongelezen bericht door Gast »

ik studeer bij het NTI< doe een MBO studie, heb je de gids goed doorgelezen omtrent je studie daarin staat echt vermeld of t erkend wordt. Denk er wel aan dat je thuis studeert en dat het de bedoeleing is dat je alles zelf regelt, van het plannen van je examens tot het in vullen van allerlei formulieren. Tegenwoordig hebben wij wel een studie adviseur 'gekregen' die je per email om raag kan vragen, dat werkt prima. Ik zit daar nu ongeveer 15 maanden en heb allerlei praktijkdagen gevolgd, examens gedaan en allemaal prima verlopen. Je moet dus wel rekenen dat je alles 'alleen' moet doen, ga er voor 150% voor dan lukt t wel. Ik krijg soms de indruk dat mensen zoiets hebben van nou dat doe ik even zo'n thuisstudie, maar dat is t niet. Je moet echt lef hebben om er aan te beginnen en t vol te houden. Ik weet niet waar je woont maar de examens zijn altijd in Leiden, trein auto je moet er wel kunnen komen.
Ik heb leuk contact met medestudenten, kom je tegen op praktijkdagen en examens ( na een poosje steeds dezelfde) en het studentenkontakt op de nTI site, leke richting heeft z'n eigen forum waar je je vragen kunt stellen aan je medestudenten.
Ik vind t leuk dus ga er ook voor, zoek t goed uit en succes...

SAMMY.

Ongelezen bericht door SAMMY. »

THANX DAT WAS WAT IK WILDE HOREN, WOON VALK BIJ LEIDEN DUS DAT MOET LUKKEN.GA OOK NOG EEN STUDIE DOEN AAN EN HOGESCHOOL, DUS WORDT ZWAAR MAAR IK GA ER MET 200% VOOR. SUCCES MET JE STUDIE.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

he leuk dat je reageerde, succes, het is wel zwaar hoor die HBO studies, vergis je niet. Maar als je met veel enthousiasme begint dan lukt t vast!!!! Succes.

Gesloten