Nu ben ik in de veronderstelling dat dit nog steeds zo gaat maar wat schetst mijn verbazing dat ik vorige week een "orderbevestiging" ontving met daarbij gelijk de factuur. Orderbevestiging??? Nou ik heb niemand voorbij zien komen en zeker GEEN handtekening ergens onder gezet.
Gelijk een brief opgesteld en verzocht per direct ALLES te annuleren (ik hou niet van deze grapjes). Nou dat mocht ook niet baten want ik krijg een week later een brief retour dat ze mijn opzegging hadden ontvangen maar hiermee NIET accoord gaan omdat opzegging ALLEEN mogelijk is met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden voor aanvang van het vervolgtermijn?? Hierdoor worden de vermeldingen gewoon opgenomen zoals in de orderbevestiging is omschreven.
Na telefonisch beklag over de reactie wordt doodleuk verteld dat de voorwaarden zoals die eerder gelden bij de gouden gids veranderd zijn en contracten volgens de (nieuwe) algemene voorwaarden STILZWIJGEND !! worden verlengd met inachtneming van 3 maanden opzegtermijn??
Nou dit wordt een principekwestie en schrijf op deze manier mijn frustratie af over de gang van zaken bij dit bedrijf De Telefoongids / Gouden Gids .
Ondernemers dus OPGELET als U een advertentie plaatst bij dit bedrijf. Als U niet op tijd opzegd zit je er nog JAREN aan vast .
Elke bruikbare TIP als vervolgactie op deze praktijken of het opzetten van een collectief van medeadverteerders tegen deze praktijken zijn welkom!