| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongebruikte cadeaubon van Qurrent is zogenaamd verzilverd
Ongebruikte cadeaubon van Qurrent is zogenaamd verzilverd
Via een tussen persoon zijn wij bij terecht gekomen bij de Qurrent voor gas en energie. Wij kregen hierbij een cadeaubon van 500 euro te besteden bij verschillende winkel keten online zoals er werdt gexegd mediamarkt, Douglas etc.. Eenmaal over gestapt duurde het 6 weken voordat we de bon zouden krijgen. Na aantal malen hier achter aan geweest te zijn werdt mij gezegd ik helemaal niet was overgestapt. Nou ik zei t moet niet gekker worden.. Maar t zou worden uitgezocht. Uit eindelijk kreeg ik een code toegestuurd met een code die ik dan kon besteden bij bonverzilveren. Ik hier naar gekeken kon ik niet eens de bon gebruiken bij de mediamarkt dat was tijdelijk uitverkocht.. lekker vaag dacht ik. En verder staan er maar weinig andere dingen bij. en ook geen douglas zoals ze zeiden. Wel eem dure computerzaak waar je als nog heel wat bij moest leggen. Al goed ik wilde graag bij de mediamarkt dus dacht dan maar meer geduld hebben en te wachten!! Later keek ik nog eems op de site en ineens was mijn bon al verzilverd !!! Hoe dan!!! ik heb nergens op aan geklikt!! en was bij die dure computerzaak!!!! gefrustreerd maar fatsoenlijk er heem gemaild maar uiteindelijk werd er gezegd er niks gedaan kan worden en ik bij die conputerzaak moet besteden!!! bozer kan je me niet krijgem em vind t schandalig want heb t zelf niet eens uitgezocht alleen maar op de site gekeken of de mediamarkt alweer te verzilveren was.. En kwam er te staan u code is al verzilverd... Tussen persoon kan ook niks voor me doen wamt kondem t bedrijf ook niet bereiken... echt schadalig dit!!! Over energie bedrijf zelf tevreden maar die staan hier buiten en geven dit ook niet zelf weg...
Re: Ongebruikte cadeaubon van Qurrent is zogenaamd verzilverd
U heeft kennelijk een bestelling zover gedaan dat u de code (en pincode?) heeft ingevuld en gemerkt dat het bij de media markt gebleken is dat de bestelling te lang duurde en dus de bestelling gecanceld, maar wel heeft dat betekend dat de bon door u zelf geïncasseerd is daar. Dus bij de volgende weigerde.
-
Theotrucker
Dit is natuurlijk niet de cadeaubon van qurrent maar van dat neppe tussenpersoon bedrijf. Die heeft het geld verdiend.
ik heb wel en bon gekregen en kan hem ook wel besteden maar niet bij wat ik wil.. ik ging op die site kijken om mn bon te verzilveren alleen mediamarkt waren de bonnen van op. en vervolgens keek ik een andere keer weer en toen was de bon ineens verzilverd terwijl il dat niet had bevestigd bij dat bedrijf
mahadma ik snap niet helemawl wat u bedoelt?
Als u had geschreven dat u die bon bij "een bedrijfje" heeft geïncasseerd, had ik u dit antwoord niet gegeven.daveens schreef:mahadma ik snap niet helemawl wat u bedoelt?
Met deze aanvulling verwijs ik u naar de bonverstrrekker, per email.
Als de MM bonnen op waren moet hij u een tweede kans geven en administratief die "gebruikt code" opheffen.
Nou ik heb contact proberen te zoeken alleen reageren hun nergens op. Dus toen contact gehad met de tussen persoon en die zeiden vervolgens dat ze cotact gingen zoeken .. maar vervolgens na veel heen en weer gemail kreeg ik te horen via t tussen persoon dat niks kon veranderen en ze het dossier gingen sluiten en daar moest ik t mee doen dus vandaar dat ik hier nu bericht doe..
Als de winkel uw code heeft verzilverd, zonder dat u daar iets heeft gekocht, dan moet de winkel dit met je oplossen, desnoods door u het geld contant te geven. De winkel heeft onrechtmatig gehandeld.
ja maar gaat via tussen persoon en bonverzilveren gaat via internet en die is gewoon onbereikbaar.. ben al vanaf april er ook mee bezig!!! Dat ik denk heb ik uit eindelijk mn bon en dan is die ineens verzilverd en kan ik niet eens zelf uit zoeken wat ik wil.. kan toch niet
Wat een gedoe... Gewoon jaarlijks overstappen en dan krijg je overstappremie... Niks geen bonnen.
heb wel een bon gekregen zoals u kunt lezen.. maar niet wat ik wilde en ook niet wat ik zelf heb uitgezocht.