LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevallenverzekering vervallen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rosco2015

Ongevallenverzekering vervallen

Ongelezen bericht door Rosco2015 »

kan centraal beheer zomaar als je 65 bent de ongevallen verzekering laten vervallen zonder uitleg?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mei 2017 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio

Re: Ongevallenverzekering vervallen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Rosco2015 schreef:kan centraal beheer zomaar als je 65 bent de ongevallen verzekering laten vervallen zonder uitleg?
Kijkt u eens in de voorwaarden van uw contract. Daar zal het ongetwijfeld in staan.

Speciaal voor u ben ik even naar de site van CB gegaan en wat staat daar: Bent u of is uw partner ouder dan 65 jaar? Dan kunt u zich helaas niet verzekeren.

Hoeveel uitleg wil u hebben?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Rosco2015 schreef:kan centraal beheer zomaar als je 65 bent de ongevallen verzekering laten vervallen zonder uitleg?
In de voorwaarden kan ik zo alleen lezen dat de verzekering niet kan worden afgesloten als men 65+ is, maar ik kan het zo snel niet vinden in de alv. Toen u ze belde, hebben ze u toen ook aangegeven op grond van welke voorwaarde ze dit hebben gedaan? Ik neem tenminste aan dat u ze eerst gebeld heeft.
https://www.centraalbeheer.nl/CB%20Down ... kering.pdf

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voorheen vele jaren terug waren vele in VUT nog verzekerd en nu de grens naar 67 of nog hoger is gegaan...
Vermoedelijk hebben ze dit niet aangepast voor werkende.

Ik had als werkgever ooit een verzekering voor gehele personeel tot 60 jaren, omdat 95% de VUT in ging!
Ja, ook toen ze naar 61 gingen werd het niet aangepast, en 65 of 67 dus ook niet.

Helaas , het mag.

Gesloten