LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagde en ongewenste extra postcodeloterijloten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
KarinDJ

ongevraagde en ongewenste extra postcodeloterijloten

Ongelezen bericht door KarinDJ »

Tot mijn stomme verbazing en woede kreeg ik vandaag een email van de postcodeloterij dat ik mij telefonisch zou hebben aangemeld voor extra loten en dat deze van mijn bankrekening worden afgeschreven (ik speel mee met 1 lot vandaar dat ze mijn bankrekening weten). Je kunt de postcodeloterij niet mailen er is nergens een emailadres te bekennen en antwoorden op hun mail gaat niet dat krijg je terug gestuurd. En vanuit het buitenland bellen naar hun 0900nr gaat ook niet. Hoe maak je dit zo snel mogelijk ongedaan???? Ik vind dit echt beneden alle peil en denk er hard over om ook mijn lidmaatschap van 1 lot op te zeggen.
Heeft iemand anders ook dit meegemaakt??

lostlovey

Re: ongevraagde en ongewenste extra postcodeloterijloten

Ongelezen bericht door lostlovey »

Nee, nog nooit meegemaakt. Zolang je maar op geen enkele aanbieding ingaat, want die zijn niet altijd duidelijk in het aangeven dat je niet eenmalig een extra lot koopt maar dat het extra lot vanaf dan gewoon maandelijks wordt afgeschreven (zo had mijn moeder ik meen 6 loten).

Op de site van de postcodeloterij is de info met betrekking tot opzeggen gewoon beschikbaar.

Als u toch besluit uw lotnummers te beëindigen, kunt u dit alleen schriftelijk aan ons doorgeven. U zult begrijpen dat wij een schriftelijke opzegging nodig hebben om misverstanden te voorkomen, indien er de komende tijd een prijs op uw lotnummer(s) valt! Ons adres is: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam. Ons faxnummer is 020-6753866. Vermeld in uw bericht alstublieft duidelijk uw verzoek, uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers waarmee u niet verder wilt meespelen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten? Namens al onze goede doelen: dankuwel voor uw deelname!
(Bron:http://www.postcodeloterij.nl/web/show/ ... d=opzeggen)

KarinDJ

Ongelezen bericht door KarinDJ »

Ja dat weet en begrijp ik, maar ik ben nergens op ingegaan (ik zit namelijk in het buitenland) maar speel al een paar jaar mee met 1 lot. En ik wil dus van die ongevraagde extra loten af en je kunt alleen schriftelijk opzeggen. Dat vind ik te gek voor woorden dat je gewoon extra loten in je maag gesplitst krijgt en wanneer je dat niet wilt je schriftelijk moet reageren maar er ondertussen wel al geld van je bankrekening wordt gehaald.

Jolen

Ongelezen bericht door Jolen »

Kun je het afgeschreven bedrag niet direct weer terugboeken?

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Jolen schreef:Kun je het afgeschreven bedrag niet direct weer terugboeken?
Van loterijen kan je niet zelf terugboeken, dit is niet mogelijk!

Orion198

Ongelezen bericht door Orion198 »

ik word gek van die ongevraagde post recklame (spam) van hun
blijf het maar terug sturen

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

telefoonnummer van de pc loterij; 020-6732446

Normaal gesproken kun je dit nummer op werkdagen
bellen en is voor leden die niet in Nederland wonen.

Gesloten