Er was hier geen sprake van "uit het niets" er was een ruzie (die er regelmatig is zoals TS stelt). Soms moet je het verhaal lezen voordat je reageert.crazyme schreef:Wanneer ik jou uit het niets een klap op kanis verkoop dan heb jij ook schuld...sylvesterb schreef: Het blijft me maar telkens verbazen hoe mensen geweld goed praten. Zelf een Peter R. de Vries vind het terecht dat een "irritante" vlogger een gebroken kaak wordt geslagen. Sorry, maar elke vorm van geweld is FOUT, welke rede je er ook voor hebt.
Waar twee ruzie maken hebben twee schuld.
Soms moet je even nadenken voordat je iets napraat.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterecht beschuldigd van inbraak?
-
sylvesterb
Re: Onterecht beschuldigd van inbraak?
Re: Onterecht beschuldigd van inbraak?
renewouters schreef:
Je bedoelt dat je bete kunt blijven vasthouden aan je principes en ondertussen in een hel blijven leven? Soms moet je je verlies nemen om verder te komen in je leven.
Nee . dat bedoel ik niet. Ik zou zelf ook gaan verhuizen als je woongenot weg is. Principes heb je weinig aan als je woongenot weg is.
Er zijn dan ook altijd verliezers.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat het zo krom is als het maar kan. Woningstichtingen kunnen veel meer, maar verdommen het gewoon.