LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Arke?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
snowboardster

Opgelicht door Arke?

Ongelezen bericht door snowboardster »

Ben ik opgelicht door Arke?

Ik heb onlangs met mijn vriend online onze wintersport geboekt bij Arke, Hotel half pension incl. ski-pas voor 6 dagen.
Ik heb de reis nog niet geheel betaald, alleen een aanbetaling gedaan.

Nu kom ik erachter dat dezelfde reis, hetzelfde hotel incl. skipas in dezelfde periode bij Sunweb 322 Euro goedkoper is dan bij Arke.

Het gaat hierbij niet om een aanbieding.
Ik voel me bedrogen door Arke,maar wat kan ik nog doen?

newmikey

Re: Opgelicht door Arke?

Ongelezen bericht door newmikey »

snowboardster schreef:Ben ik opgelicht door Arke?

Nee, je bent niet opgelicht en je kunt niets doen. Een paar schoenen van €300 kan ook plotseling in de uitverkoop liggen voor de helft. Vrije markt, vrije keuze - jouw keuze.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Wat is daar dan nieuw aan? Er komen vast voor dezelfde locatie nog voordeliger aanbiedingen. Was zo, is zo en blijft zo. Moet je je oor eens te luister leggen bij mensen op vakantie, in hetzelfde hotel, met verschillende touroperators. De één nog verontwaardigder dan de ander: veel minder betaald en toch alles hetzelfde. Maar opgelicht? Dat is toch echt een verkeerde interpretatie die je er aan geeft.

prem

Ongelezen bericht door prem »

snowboardster schreef:Ben ik opgelicht door Arke?

Ik heb onlangs met mijn vriend online onze wintersport geboekt bij Arke, Hotel half pension incl. ski-pas voor 6 dagen.
Ik heb de reis nog niet geheel betaald, alleen een aanbetaling gedaan.

Nu kom ik erachter dat dezelfde reis, hetzelfde hotel incl. skipas in dezelfde periode bij Sunweb 322 Euro goedkoper is dan bij Arke.

Het gaat hierbij niet om een aanbieding.
Had samen met je vriendje even goed gekeken voor je boekte in plaats hier dat woord oplichting te gebruiken, belachelijk topic .
Je moest je schamen. Is AH straks ook een oplichter omdat de eieren duurder zijn dan bij de ALDI?
Waar zijn de moderators ?

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

snowboardster schreef:Ik voel me bedrogen door Arke,maar wat kan ik nog doen?
Jezelf voor de kop slaan dat je niet beter hebt gezocht.

En verder genieten van je vakantie, als 'ie eenmaal plaatsvindt.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

snowboardster schreef:Ik voel me bedrogen door Arke,maar wat kan ik nog doen?
Er een woordenboek op naslaan zodat je weet wat opgelicht nu precies betekent en daarna de titel van dit topic aanpassen.

En voor de volgende keer: eerst goed zoeken en pas daarna boeken, in plaats van eerst boeken en daarna goed gaan zoeken naar aanbiedingen. :roll:

Gesloten