| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht
-
lolsmurf
opgelicht
wij zijn heel erg opgelicht door een autohandelaar genaamd b veld hij verkoopt auto's vanuit westerlee en zn huisadres in sappemeer.
we hebben bij hem een opel tigra gekocht voor 3950 euro er zat toen we hem starten een raar geluid in maar daarna was hij weg, wij hebben totaal geen verstand van auto's dus dachten het zou wel goed zijn was net gekeurd enzo...
nog geen 2 maanden later was de complete motor kapot dus wij op de sleep naar groningen naar hem toe eerst wou die niets doen toen zei die nou ik heb nog wel een golf uit 94 staan die kunnen jullie wel terug krijgen... zo gezegd zo gedaan wel geld er bij ingeschoten maar jah moesten toch wat... na 2 weken stond die op de sloop ook kapotte motor.
we kunnen hem niets maken blijkbaar dus op deze manier wil ik iedereen waarschuwen voor deze handelaar.
we hebben bij hem een opel tigra gekocht voor 3950 euro er zat toen we hem starten een raar geluid in maar daarna was hij weg, wij hebben totaal geen verstand van auto's dus dachten het zou wel goed zijn was net gekeurd enzo...
nog geen 2 maanden later was de complete motor kapot dus wij op de sleep naar groningen naar hem toe eerst wou die niets doen toen zei die nou ik heb nog wel een golf uit 94 staan die kunnen jullie wel terug krijgen... zo gezegd zo gedaan wel geld er bij ingeschoten maar jah moesten toch wat... na 2 weken stond die op de sloop ook kapotte motor.
we kunnen hem niets maken blijkbaar dus op deze manier wil ik iedereen waarschuwen voor deze handelaar.
-
Gast
Re: opgelicht
Lolsmurf,
Als je nou eens je verhaal opnieuw opschrijft, en hier en daar (bijvoorbeeld aan het begin van een nieuwe zin) hoofdletters plaatst, en verderop in je zinnen af en toe een komma, dan is je verhaal wat beter te lezen.
Nu snap ik er geen hout van.
Als je nou eens je verhaal opnieuw opschrijft, en hier en daar (bijvoorbeeld aan het begin van een nieuwe zin) hoofdletters plaatst, en verderop in je zinnen af en toe een komma, dan is je verhaal wat beter te lezen.
Nu snap ik er geen hout van.
-
Gast
Beter is je verhaal aan een wetswinkel/advocaat voor te leggen dan aan zo'n kommageslachtsgemeendschappersoontje die alleen om te zaniken hier is.
Eerste half uur bij een advocaat is gratis en wetswinkel is wel te betalen.
Succes in ieder geval.............
Eerste half uur bij een advocaat is gratis en wetswinkel is wel te betalen.
Succes in ieder geval.............
-
Gast
gast van 16.18:
Wat ben jij hier dan aan het doen? Hoor jij niet te werken op het moment dat jij je berichtje hier plaatst?
Wat ben jij hier dan aan het doen? Hoor jij niet te werken op het moment dat jij je berichtje hier plaatst?
-
Gast
Gast als jij dat verhaal niet snapt zonder komma´s en hoofdletters
dan begrijp ik je aanmerking niet.
Zonder hoofdletters en komma´s begrijp ik het wel en ik heb alleen
AJLO gehad ( Alle ***** Lager Onderwijs )
-
Gast
en dat is bestemd voor???Gast als jij dat verhaal niet snapt zonder komma´s en hoofdletters
-
Gast
Een opel Tigra voor €3950,- mag ik toch wel een lief prijsje noemen,
Wat is het bouwjaar van de auto? en de kilometerstand?,
De vorige eigenaar heeft natuurlijk geweten dat er kosten daan de tigra kwamen, en heeft deze wagen voor een lief prijsje verkocht, blij dat hij de wagen kwijt is,
Als er een nieuwe motor in de wagen moet worden gezet, kun je snel op een €4000,- rekenen, met alle kosten die er achterweg komen,
Informeer of de wagen dit nog waard is,
Hopende op een goede afwikkeling van dit probleem.
Wat is het bouwjaar van de auto? en de kilometerstand?,
De vorige eigenaar heeft natuurlijk geweten dat er kosten daan de tigra kwamen, en heeft deze wagen voor een lief prijsje verkocht, blij dat hij de wagen kwijt is,
Als er een nieuwe motor in de wagen moet worden gezet, kun je snel op een €4000,- rekenen, met alle kosten die er achterweg komen,
Informeer of de wagen dit nog waard is,
Hopende op een goede afwikkeling van dit probleem.
-
Gast
Neem me niet kwalijk, van het vorige berichtje, ik had niet goed gelezen!,
Het is natuurlijk sneu, als je op deze manier opgelicht wordt, deze handelaar wist waar hij mee werkte,
Misschien heeft u een rechtbijstand verzekering lopen, daar zou u misschien verhaal kunnen doen, want de beide auto's waren al niet best meer, motorisch gezien,
Hopende dat u met uw volgende auto meer geluk heeft.
Het is natuurlijk sneu, als je op deze manier opgelicht wordt, deze handelaar wist waar hij mee werkte,
Misschien heeft u een rechtbijstand verzekering lopen, daar zou u misschien verhaal kunnen doen, want de beide auto's waren al niet best meer, motorisch gezien,
Hopende dat u met uw volgende auto meer geluk heeft.
-
GROTE SMURF
WIE................ DE VERKOPER?????????????er zat toen we hem starten een raar geluid in maar daarna was hij weg
-
cobratje
@ lolsmurf;
wat ik niet begrijp is als je zelf geen verstand van auto's hebt, waarom laat je dan zo'n auto niet keuren door de ANWB of een dergelijke instantie? Misschien had je iemand mee kunnen nemen die er wel verstand van heeft. Nu zit je helaas met de brokken en moet je maar zien je geld terug te krijgen. Iets wat gezien de mentaliteit van de handelaar vrijwel zeker niet zal lukken. Lullig voor jullie maar toch hebben jullie wel erg naief gehandeld.
wat ik niet begrijp is als je zelf geen verstand van auto's hebt, waarom laat je dan zo'n auto niet keuren door de ANWB of een dergelijke instantie? Misschien had je iemand mee kunnen nemen die er wel verstand van heeft. Nu zit je helaas met de brokken en moet je maar zien je geld terug te krijgen. Iets wat gezien de mentaliteit van de handelaar vrijwel zeker niet zal lukken. Lullig voor jullie maar toch hebben jullie wel erg naief gehandeld.
-
hethangtjedekoekoek
Helaas, maar een paar medeforumbezoekers slaan de hamer volledig terecht op de spijker.Wie krijgt het nu voor mekaar een opel tigra te kopen voor 3950 euro!?Ik in ieder geval niet.
Als je je vantevoren beter had laten adviseren, dan was dit niet gebeurd.
Misschien toch maar de volgende keer een anwb keuring laten verrichten! Of iemand meenemen die verstand van dit soort zaken heeft. Ik zelf ben ook niet echt technisch onderlegt, dus bij de aanschaf van een auto neem ik altijd een vriend mee, die zijn daagjes vult als automonteur. Naspeuring op internet kan bepaalde malafide autobedrijven ook voor je zichtbaar maken.
,Bezint eer gij begint'; zei de groentenboer tegen de slager.
Als je je vantevoren beter had laten adviseren, dan was dit niet gebeurd.
Misschien toch maar de volgende keer een anwb keuring laten verrichten! Of iemand meenemen die verstand van dit soort zaken heeft. Ik zelf ben ook niet echt technisch onderlegt, dus bij de aanschaf van een auto neem ik altijd een vriend mee, die zijn daagjes vult als automonteur. Naspeuring op internet kan bepaalde malafide autobedrijven ook voor je zichtbaar maken.
,Bezint eer gij begint'; zei de groentenboer tegen de slager.
-
Gast
Helaas, maar een paar medeforumbezoekers slaan de hamer volledig terecht op de spijker.
Ik neem aan dat je "slaan de spijker op zijn kop" bedoeld?