LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht via Marktplaats

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ypd

opgelicht via Marktplaats

Ongelezen bericht door ypd »

Hallo,
Op 20 juli 2010 kocht ik via marktplaats van Nino Coolen uit Mierlo een grafische rekenmachine voor € 75 en de kosten voor het verzenden zouden € 6,75 zijn.
Nadat ik het geld (€ 81.75) overgemaakt zou hebben zou hij de rekenmachine naar mij toesturen.
Ik heb het geld direct overgemaakt en hem dat ook laten weten.
Daarna hoorde ik niets meer.
Ik heb hem diverse malen gemaild met de vraag waar mijn pakketje bleef maar geen reactie.
Toen ik op 27 juli vroeg om zijn adresgegevens om het pakketje eventueel bij hem thuis op te komen halen kreeg ik ineens een mail terug waarin stond; ik heb de rekenmachine zojuist op de post gedaan, omdat ik een lang weekend met mijn vriendin weggeweest ben. U zult hem een dezer dagen binnenkrijgen. M.v.g. Nino Coolen.
Opgelucht als ik was wachtte ik de dagen erna de post af maar geen pakketje.
Op 31 juli heb ik hem een mailtje gestuurd waarin ik vroeg naar het pakketnummer omdat ik wist dat het niet door de brievenbus kon moest het een pakketnummer hebben.
Helaas weer geen reactie. Daarna heb ik hem nog diverse malen gemaild maar geen enkele reactie. Ik heb gebeld naar het 06 nummer dat in de advertentie stond maar dat wordt niet opgenomen, is waarschijnlijk ook vals.
Ik sta nu op het punt om aangifte te doen en heb hem dat ook gemaild maar heb daar weinig vertrouwen in.
Sta met mn rug tegen de muur weet niet meer wat ik nu nog doen kan. In het telefoonboek kijken naar Coolen in Mierlo maar zo heten ze daar bijna allemaal. Heb op zn Hyves gekeken maar als ik daar een bericht heen stuur zal hij ook niet reageren. Ik weet niet meer wat ik doen moet.

Yolanda.

witte angora

Re: opgelicht via Marktplaats

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik weet niet meer wat ik doen moet.
Volgende keer niet meer zo goed van vertrouwen zijn. Gewoon de spullen ophalen, boter bij de vis, kun je nog even controleren of het werkt ook.

Hoe heb je betaald? Via pay-pal? Misschien is daar een mogelijkheid om je geld terug te krijgen?

ypd

Ongelezen bericht door ypd »

Ja achteraf gezien wel maar ik koop al jaren via Marktplaats en gaat eigenlijk altijd goed tot het een keer mis gaat. heb via internet betaald.

Toxopeus

Ongelezen bericht door Toxopeus »

ypd schreef: Ik weet niet meer wat ik doen moet.
Beste Yolanda, meld je hier maar aan, ze weten daar wel raad met deze niet leverende hangjongere.

Gesloten