Hoi,
Als je het zo bekijkt kunnen veel producten vallen onder: "Die duidelijk persoonlijk van aard zijn". Je kan nergens lezen wat hieronder precies valt.
Maar het mooie is dat ik nu 2 reactie via de email heb gekregen waarom het product terug gestuurd is en ik heb de brief gevonden die zij bij mijn pakket hebben toegevoegd. De brief hadden zij tussen de kartonnen schuif doos geplaats, vandaar dat die ook dus is gescheurd.
1ste email:
Hartelijk dank voor uw e-mail.U geeft aan niet te begrijpen wat de reden is dat uw retourzending niet is geaccepteerd.Naast de normale retourvoorwaarden kunnen sommige artikel niet geretourneerd worden.
Het gaat dan om:
- producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast
- artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.
Meer informatie over retourneren vindt u via de volgende link:
http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... px?IHC=KRT
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
2de email:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden u onze excuses aan voor de late reactie
U heeft een vraag over uw retour.
Wij kunnen uw retour helaas niet accepteren, want er zaten haren aan het artikel
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
De brief:
Een artikel mag binnen de zichttermijn terug gestuurd worden, mits compleet en voor zover redelijkerwijs mogelijk- in de originele staat.
3 verschillende antwoorden door 1 en dezelfde persoon!!!! Is dat niet raar.
Bovendien is de 2de mail pure onzin want ik heb mij NOOIT geschoren met het apparaat!!!!!!! Ik heb die functie ervan geeneens gebruikt. Het apparaat geeft lichtflitsen en daardoor komen er geen haren los. Dus er kunnen geen haren achter blijven!!!!!!!!!! Daarnaast had ik het apparaat netjes schoon gemaakt, dus dat kan nooooiTTT.
Ik denk dat ik nu wat meer bewijs heb om echt iets tegen de Wehkamp te beginnen.