Hallo iedereen,
Ik zit met een behoorlijk probleem al zeg ik het zelf.
In augustus 2004 heb ik besloten om een opleiding tot administratief medewerker te gaan doen via Scheidegger.
Alles leek aantrekkelijk en kon een goede aanvulling zijn op mijn opleiding Praktijk Diploma Informatica(Word,Excel en Acces)
Nu begint volgende week deze opleiding en heb ik alles nog eens goed bekeken en blijkt dat ik een groot deel al heb gehaald in mijn PDI cursus.
Stom van mezelf dat ik niet eerder gekeken heb naar wat er allemaal behandeld werd.
Dus ik bellen naar Scheidegger om te vragen of ik vrijstelling kan krijgen voor die modules.
Dat is mogelijk maar de opleiding blijft de volle prijs.
Namelijk een niet mals bedrag van 3920 euro en dit wordt in termijnen afgelost via comfortcard.
Ik vroeg of ik de opleiding niet kon annuleren en dat kan dus niet.
Wel kan ik een andere opleiding kiezen.
Moest je dus schijnbaar al vijf dagen na inschrijving doen.
Moet ik dit zomaar aanvaarden?
Ik ben nog niet eens begonnen met de opleiding en kan hem niet eens annuleren.
Ik baal nu verschrikkelijk ook al is het ook wel een beetje mijn eigen schuld misschien.
Maar als je naar een echte school gaat dan kan je toch ook nog annuleren?
Bestaat er nog een manier om deze cursus volledig te stoppen?
Ik begrijp best dat er administratiekosten enzo gemaakt zijn maar dat je niet een groot deel van je geld terug kan krijgen?
Wie kan me helpen?
Alvast heel erg bedankt.
Wim
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opleiding annuleren van Scheidegger
Re: Opleiding annuleren van Scheidegger
Als ik het goed begrijp had je dus al voor het afsluiten van de overeenkomst kunnen weten welke modules allemaal deel uitmaken van de cursus, maar heb je je pas achteraf daarin verdiept. Het enige wat je nu nog kunt doen is in hun voorwaarden kijken of daarin iets is opgenomen over het achteraf opzeggen van de overeenkomst en welke consequenties daaraan verbonden zijn. En die dan te accepteren.
Re: Opleiding annuleren van Scheidegger
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u deze terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie