hallo
ik heet nima en sinds nov.2008 door tintallen smsje beroofd worden.ikben eingelijk bij telfort en maandelijk betaal ik 24 euro met 300 min bel gratis.maar sinds vorige jaar dagelijk 3 keer onzinnige smsje gekregen en per smsje 1.26 euro bij mij in rekening gebracht.alle smsje zijn van 9988 of 4777
adresse: mobillion B.V
copernicuslaan 30
postbus 554
6716 BM ede
ik heb aan hun totaal 120 euro betaald door maandelijke rekeningen.het is erg triest dat zulke piraten zo maklijk mensen beroven en niemand kan wat doen.ik ben bij politie geweest om aangifte te doen maar telleurgesteld.ook bij rechtswinkel geweest en dezelfde verhaltje gehoord dat wij helaas niet helpen kunnen.als iemand zelfde problem heeft en weet waar kan men hulp krijgen om deze piraten aan hun keel pakken ,aub neemt kontakt met mij
M.V.G. nima uit hilversum
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichter mobillion b.v.
Re: oplichter mobillion b.v.
Beste Nima,
Ik voel met je mee, want ik word ook geterroriseerd en moet daar ook de prijs voor betalen. Ik heb de website van mobillion opgezocht en vandaar uit een mailtje gestuurd naar ze (zie onderstaand antwoord op mijn mail). Ook heb ik via google een site gevonden waarop geadviseerd werd nummer 7880 te sms'en met het bericht STOP. Tenslotte heb ik mijn provider "vodafooon" gemaild met de vraag wat ik aan deze terreur kan doen. Ik hoop dat ik met deze acties verlost ben van de smsjes en ik hoop voor jou van harte hetzelfde!
[email protected] aan mij
details weergeven 22:24 (8 minuten geleden)
Beste Janny westdijk,
We hebben uw e-mail ontvangen. Indien u zich voor een sms dienst heeft
afgemeld dan kunt u er gerust op zijn dat uw afmelding binnen 3
werkdagen wordt verwerkt.
Afzender shortcode: Xxxx
Toelichting: Ik word geterroriseerd door ongevraagde smsjes met als afzender http://n80-bd4tyx.com. op mijn telefoonrekening zie ik dat deze van uw bedrijf afkomstig zijn en dat ik er dus ook nog voor moet betalen. ik wil dat u dit met onmiddellijke ingang stopt.
ik verwacht slechts 1 mailtje van u: en dat is dat u stopt met deze sms'en en haal het niet in uw hoofd om mijn mailbox ook nog eens vol te stoppen met rommel!!
Met vriendelijke groeten,
Mobillion
Ik voel met je mee, want ik word ook geterroriseerd en moet daar ook de prijs voor betalen. Ik heb de website van mobillion opgezocht en vandaar uit een mailtje gestuurd naar ze (zie onderstaand antwoord op mijn mail). Ook heb ik via google een site gevonden waarop geadviseerd werd nummer 7880 te sms'en met het bericht STOP. Tenslotte heb ik mijn provider "vodafooon" gemaild met de vraag wat ik aan deze terreur kan doen. Ik hoop dat ik met deze acties verlost ben van de smsjes en ik hoop voor jou van harte hetzelfde!
[email protected] aan mij
details weergeven 22:24 (8 minuten geleden)
Beste Janny westdijk,
We hebben uw e-mail ontvangen. Indien u zich voor een sms dienst heeft
afgemeld dan kunt u er gerust op zijn dat uw afmelding binnen 3
werkdagen wordt verwerkt.
Afzender shortcode: Xxxx
Toelichting: Ik word geterroriseerd door ongevraagde smsjes met als afzender http://n80-bd4tyx.com. op mijn telefoonrekening zie ik dat deze van uw bedrijf afkomstig zijn en dat ik er dus ook nog voor moet betalen. ik wil dat u dit met onmiddellijke ingang stopt.
ik verwacht slechts 1 mailtje van u: en dat is dat u stopt met deze sms'en en haal het niet in uw hoofd om mijn mailbox ook nog eens vol te stoppen met rommel!!
Met vriendelijke groeten,
Mobillion
-
bodejosm43
Re: oplichter mobillion b.v.
Ik vraag me af: waarom kan mobilion niet onmiddellijk de boel stopzetten, waarom moeten daar 3 werkdagen overheen gaan?
Als de dat met iedereen doen, is dat een behoorlijk kapitaaltje dat ze nog gauw even bij elkaar schrapen.
Mijn mening is: dit graaien moet technisch onmogelijk worden gemaakt.
Als de dat met iedereen doen, is dat een behoorlijk kapitaaltje dat ze nog gauw even bij elkaar schrapen.
Mijn mening is: dit graaien moet technisch onmogelijk worden gemaakt.