LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichters

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
D Koning

Oplichters

Ongelezen bericht door D Koning »

IK ben opgelicht door het koeriersbedrijf WIKS in Zoetermeer en mij zover bekend ook anderen.
Om een proces op te starten zoeken wij meerdere slachtoffers/

Koeriersbedrijf Wiks uit Zoetermeer Savelsbos is al eerder failliet verklaard maar gaat gewoon door.
Dit bedrijf werft koeriers om voor hen te rijden door geheel Europa en na afloop van de ritten worsdt er gezegd dat zij geen geld meer hebben.
Dus de rekeningen die ingedoiend worden worden niet betaalt op de overeengekomen betaaltermijn

De adder onder het gras is dat zij een overeenkomst laten tekenen waarin vermeld staat waaraan de koerier zich moet houden. o.a wordt er gezegd dat zodra de koerier een gesprek heeft met haar klant dat dan de rekeningen niet worden betaald.

Het is vrijwel onmogelijk door de koerier om niet met de klant te praten
ja ja dat gebeurd en velen zijn nu het slachtoffer.

Dus er wordt gezocht naar meerdere slachtoffers

Leessmurf

Re: Oplichters

Ongelezen bericht door Leessmurf »

IK ben opgelicht door het koeriersbedrijf WIKS in Zoetermeer
Hoe ben je opgelicht, als klant of als koerier ??????
De adder onder het gras is dat zij een overeenkomst laten tekenen waarin vermeld staat waaraan de koerier zich moet houden. o.a wordt er gezegd dat zodra de koerier een gesprek heeft met haar klant dat dan de rekeningen niet worden betaald.
Ik neem aan dat je de overeenkomst, voor dat je hem tekende, deze ook gelezen hebt.
Als dat niet zo is ben je dom geweest.

Gast

Re: Oplichters

Ongelezen bericht door Gast »

Ik neem aan dat je de overeenkomst, voor dat je hem tekende, deze ook gelezen hebt.
Als dat niet zo is ben je dom geweest.
Je bent sowieso niet zo slim wanneer je zo'n overeenkomst tekent :lol:

Gesloten