LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPLOSSING SOLLICITATIEBRIEF???
OPLOSSING SOLLICITATIEBRIEF???
Ik heb vermoedelijk de goede opllossing gevonden voor het schrijven van sollicitatiebrieven.
Indien u een sollicitaiebrief schrijft (doe ik altijd ),doe dan een door jou gemaakte bevestigingbrief erbij,zo krijg je toch zekerheid op jouw brief en antwoord op je brief.
Indien je vraagt om een kopie van deze brief,dan kun je mij een mailtje sturen naar : [email protected]
Hartelijk dank voor uw medewerking
Met vriendelijke groet
Studex
Indien u een sollicitaiebrief schrijft (doe ik altijd ),doe dan een door jou gemaakte bevestigingbrief erbij,zo krijg je toch zekerheid op jouw brief en antwoord op je brief.
Indien je vraagt om een kopie van deze brief,dan kun je mij een mailtje sturen naar : [email protected]
Hartelijk dank voor uw medewerking
Met vriendelijke groet
Studex
Re: OPLOSSING SOLLICITATIEBRIEF???
Dat mag je dan hopen. Ik zou er ook nog een enveloppe aan je zelf gericht, met postzegel bijdoen!
allemaal bull **** heb verscheidene malen gesolliciteerd en
bericht ontvangen dat ik een van de vele was en afgewezen.
en ja hoor twee maanden erna stonden ze er weer met de zelfde advertentie
en ik heb hem nog driemaal gezien wacht nu op de vierde keer en dat hij komen
gaat is een punt wat zeker is maar dan zet ik hem wel op deze topic
dan kan iedereen solliciteren.
bericht ontvangen dat ik een van de vele was en afgewezen.
en ja hoor twee maanden erna stonden ze er weer met de zelfde advertentie
en ik heb hem nog driemaal gezien wacht nu op de vierde keer en dat hij komen
gaat is een punt wat zeker is maar dan zet ik hem wel op deze topic
dan kan iedereen solliciteren.
Ja, dat is een goed idee. Kunnen wij allemaal erop solliciteren! Dan zullen wij het even laten weten dat wij willen werken!
Wat is de volgende stap? Een boekenbon bijsluiten als dank voor het reageren op je sollicitatie? Ga toch weg......
Als je een normale sollicitatie doet bij een bedrijf dat een vacature heeft zijn ze gewoon verplicht om je een antwoord daarop tegeven vind ik.
Maar het gebeurt inderdaad bijna nooit.
Voortaan gaan we bellen waarom er niet gereageerd wordt op de brief.
Totdat ze er helemaal dol van worden. De allerbeste manier.
Het CWI interesseert het geen moer hoor, ze halen hun schouders op en zeggen: tja er zullen wel veel sollicitanten geweest zijn.
Dus die houden zulke gedrag erin op deze manier. Ook zij kunnen toch hun regels stellen en hun eisen doorgeven aan de werkgevers? Ze zitten gewoon te niksen op die kantoren blijkbaar. Ze zijn niet eens in staat om de site up-to-date te houden.
Maar ja, ze willen niet te moe worden natuurlijk...en hier word ik nu juist zo MOE van!!!
Maar het gebeurt inderdaad bijna nooit.
Voortaan gaan we bellen waarom er niet gereageerd wordt op de brief.
Totdat ze er helemaal dol van worden. De allerbeste manier.
Het CWI interesseert het geen moer hoor, ze halen hun schouders op en zeggen: tja er zullen wel veel sollicitanten geweest zijn.
Dus die houden zulke gedrag erin op deze manier. Ook zij kunnen toch hun regels stellen en hun eisen doorgeven aan de werkgevers? Ze zitten gewoon te niksen op die kantoren blijkbaar. Ze zijn niet eens in staat om de site up-to-date te houden.
Maar ja, ze willen niet te moe worden natuurlijk...en hier word ik nu juist zo MOE van!!!
In plaats van te lopen klagen op forums als deze had je allang naar het uitzendbureau kunnen gaan voor een baan.
Al zou ik bij jou Karr-1, een giga salaris krijgen, zit ik nog liever in de WW of bijstand en zoek dan verder!
Citaat van een recentie topic leeftijdsdiscrimintatie:
Karretje1 heeft weinig meegemaakt op dit gebied,
Zeer waarschijnlijk altijd een vaste baan gehad, waar hij nu nog steeds met plezier werkt,
O wee, als hij op straat komt te staan, dan denk ik dat hij wel even anders praat...
Wees blij dat je vast werk hebt!.
Meng je niet in zaken waar je nooit mee te maken hebt gehad!.
Karretje1 heeft weinig meegemaakt op dit gebied,
Zeer waarschijnlijk altijd een vaste baan gehad, waar hij nu nog steeds met plezier werkt,
O wee, als hij op straat komt te staan, dan denk ik dat hij wel even anders praat...
Wees blij dat je vast werk hebt!.
Meng je niet in zaken waar je nooit mee te maken hebt gehad!.
Karretje heeft geloof ik een eigen bedrijfje en zodoende GELD en TIJD zat om hier, op werklozen en werkzoekenden af te geven. Ook een kunst!
Als het aan Karr-1 ligt mogen werkelozen niet eens een pc hebben, laat staan op het internet gaan.
Maarreh, je moet niet gelijk zo schelden hoor!
Maarreh, je moet niet gelijk zo schelden hoor!
Jawel ik word eens echt ziek van die kerel
Moet je eens kijken wat een berichten die allemaal maakt.
Normaal houd ik me altijd in maar nu kon het niet meer gewoon, misselijk makent dat persoon.
Moet je eens kijken wat een berichten die allemaal maakt.
Normaal houd ik me altijd in maar nu kon het niet meer gewoon, misselijk makent dat persoon.
Is het wel een kerel? Karr-1, Karin? Nou, ik weet het nog zo net niet!
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie