LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opnieuw beginnen
opnieuw beginnen
we hebben jaren schulden gehad we zijn nu meer dan een jaar schuldvrij . dus we hebben afgesproken dat we eigenlijk een alleen een hypotheekschuld willen hebben om opnieuw te beginnen.maar we krijgen het niet omdat we staan geregistreerd bij b k r. maar waarom krijgen andere het wel voor elkaar terwijl ze net de schulden hebben afbetaald. wij kennen iemand die had enorme schulden nog groter dan wij en begint volgende maand met een eigen zaak dus die mensen krijgen wel een hypotheek of een lening .mijn vraag is wat doen wij fout . ik ben zo ziek van geweest tot ik niet meer verder wou . wij willen graag een hypotheek we willen graag ergens anders wonen ik hou het hier niet meer vol. plaese help ons
Re: opnieuw beginnen
Het beste wat je kan doen is bij een "onafhangelijk" adviseur binnenstappen en het verhaal gewoon vertellen, is niet leuk maar beter alles meteen op tafel. Als er een reden was waarom de schulden ontstaan zijn waarvan je kan hardmaken dat die niet meer bestaat vertel dat dan ook.
Verwacht niet dat je een tophypotheek kan krijgen als er al een hypotheekgever met je in zee wil gaan dan niet op die manier. Je kan dus niet het duurste huis kopen wat met jullie inkomen mogelijk is.
Verder is kopen niet de enige manier. Als je nu op straat staat want dat haal ik uit je verhaal. Ga dan eens langs bij de hulpverleners (dat heet ook gewoon maatschappelijk werk) van het leger des heils. Zij kunnen je ook adviseren en helpen met het krijgen van een huurhuis en urgenties en alles dat daarbij hoort.
Verwacht niet dat je een tophypotheek kan krijgen als er al een hypotheekgever met je in zee wil gaan dan niet op die manier. Je kan dus niet het duurste huis kopen wat met jullie inkomen mogelijk is.
Verder is kopen niet de enige manier. Als je nu op straat staat want dat haal ik uit je verhaal. Ga dan eens langs bij de hulpverleners (dat heet ook gewoon maatschappelijk werk) van het leger des heils. Zij kunnen je ook adviseren en helpen met het krijgen van een huurhuis en urgenties en alles dat daarbij hoort.
Re: opnieuw beginnen
Ga eens langs bij de gemeente om te informeren.
Deze kunnen inwoners ook een hypotheek verstrekken.
Gewoon alles proberen.
Deze kunnen inwoners ook een hypotheek verstrekken.
Gewoon alles proberen.