Wie weet hoe ik CANALPLUS moet opzeggen.
Heb vorig jaar rond juni canalplus genomen.Maar het valt aan alle kanten tegen .nu wil ik het opzeggen Kan overal vinden hoe ik lid kan worden.maar niet hoe ik het kan opzeggen.
Wie het wel weet . reageer dan hoor het graag
Bertus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen CANAL PLUS
-
Re: Opzeggen CANAL PLUS
Dat staat in de voorwaarden.
Bel ze eens op zou ik zeggen of schrijf een briefje. Het lezen van de handleiding wil ook nog wel eens helpen heb ik me laten vertellen.
je moet 3 maanden van tevoren aangetekend een brief sturen naar canalplus met de opzegging, daarna moet je de decoder ook aangetekend opsturen (belachelijk allemaal, maar het is nou eenmaal zo), dus niet zomaar bellen (0900 nr) of gewoon een brief sturen want dat accepteren ze niet, hoop je hiermee van dienst te zijn
m vr gr dv
m vr gr dv
ik had canal iets van 4 jaar en vorig jaar wilde ik er ook vanaf ik heb toen naar ze gebeld en gezegd dat ik op wilde zeggen,dat kon toen niet want ik heb ooit dat contract in mei afgesloten en ik belde in juni en toen zat ik er weer voor een jaar aanvast je moet dus even weten in welke maand je contract in is gegaan en als je dat weet dan moet je 2of 3 maanden daarvoor opzeggen bij canal hebben ze het adres het moet wel aangetekend gebeuren en de decoder hoef je niet terug te geven.ik ben er nu eidelijk vanaf
Het klopt niet,want die decoder moet je opsturen aangetekend. Daar kreeg ik toen bericht over dat ik de decoder op moest sturen.Dat heb ik maar gedaan.
Ik heb ook mijn Canal+ abonnement opgezegt.
Je moet dit 1 maand doen voordat je contract afloopt.
Je kan voor de juiste datum Canal+ erover bellen.
Dus 1 maand vantevoren aangetekend(dan heb je zelf iets om op terug te vallen)
Naar t volgende adres:
Canal +
T.a.v. Hr. Bal
Postbus 990
1200 AZ Hilversum
Kort na de opzegging heb ik netjes een brief gekregen met de mededeling dat mijn abonnement is opgezegt en dat ik de decoder mag houden.
Alleen ben ik nu nog bezig om mijn borgterug te krijgen.
Overigens ben ik al opgebeld door Canal+ en heb al een brief gehad met een nieuwe aanbieding van €10 minder per maand.
Maar ik ben blij dat ik eraf ben!!
Je moet dit 1 maand doen voordat je contract afloopt.
Je kan voor de juiste datum Canal+ erover bellen.
Dus 1 maand vantevoren aangetekend(dan heb je zelf iets om op terug te vallen)
Naar t volgende adres:
Canal +
T.a.v. Hr. Bal
Postbus 990
1200 AZ Hilversum
Kort na de opzegging heb ik netjes een brief gekregen met de mededeling dat mijn abonnement is opgezegt en dat ik de decoder mag houden.
Alleen ben ik nu nog bezig om mijn borgterug te krijgen.
Overigens ben ik al opgebeld door Canal+ en heb al een brief gehad met een nieuwe aanbieding van €10 minder per maand.
Maar ik ben blij dat ik eraf ben!!
-
Heb ook opgezegd en de decoder mag ik houden. Heb ze gebeld en gevraagd als ik weer lid wordt of ik dan geen decoderhuur meer betaal ?? Je mag dat ding houden, maar ze brengen 5 euro decoderhuur per maand in rekening. Ik bleek er inderdaad dan 2,50 per maand af te mogen trekken die andere 2,50 was kabelhuur (!).