LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging abonnement
opzegging abonnement
Geachte Radar,
Ik ben geruime tijd geabonneerd op Troskompas, sinds 5 oktober 2004 heb ik deze opgezegd. In december 2004 nogmaals opgezegd, nooit geen antwoord op mijn brieven gehad.
Nu krijg ik nog steeds de Troskompas, was een paar weken geleden ook automatisch geld voor het abonnement afgehaald, dat terug gedraaid bij de bank en bij de TRos, dus geld weer terug.
Ik krijg nu nog steeds de gids en stuur deze ongeopend retour, met retour afzender abonnement opgezegd.
Of zij het niet begrijpen nu ik in ieder geval niet.
Ik hoop dat u hier iets mee kan doen.
Al vast mijn dank.
Hoogachtend,]
Mw. A.J. Coelingh
Ik ben geruime tijd geabonneerd op Troskompas, sinds 5 oktober 2004 heb ik deze opgezegd. In december 2004 nogmaals opgezegd, nooit geen antwoord op mijn brieven gehad.
Nu krijg ik nog steeds de Troskompas, was een paar weken geleden ook automatisch geld voor het abonnement afgehaald, dat terug gedraaid bij de bank en bij de TRos, dus geld weer terug.
Ik krijg nu nog steeds de gids en stuur deze ongeopend retour, met retour afzender abonnement opgezegd.
Of zij het niet begrijpen nu ik in ieder geval niet.
Ik hoop dat u hier iets mee kan doen.
Al vast mijn dank.
Hoogachtend,]
Mw. A.J. Coelingh
Re: opzegging abonnement
bah wat een flauwe opmerking.
als ze ook gaan proberen abonementsgeld te innen stuur je maar een rode kaart!!!!
en heb je het opzeggen aangetekend verstuurd?
nou, als jij dat bewijs hebt, en je stuurt en rode kaart naar de Tros, en ze sturen hem toch toe, dan bleef ik 'm lezen.
als ze ook gaan proberen abonementsgeld te innen stuur je maar een rode kaart!!!!
en heb je het opzeggen aangetekend verstuurd?
nou, als jij dat bewijs hebt, en je stuurt en rode kaart naar de Tros, en ze sturen hem toch toe, dan bleef ik 'm lezen.
Wel lief van de Tros toch? je krijgt de gids ongevraagd.....waarom retour sturen? je mag hem gewoon houden hoor.
Dit onderwerp zal wel vlug verdwijnen want de gedachtenpolitie van deze website kan geen commentaar ontvangen over hun werkgever.
Kan wel zijn al verwijderen ze onderwerpen over D66 ook.Die partij is nu niet in het voordeel van de TROS .Dit onderwerp zal wel vlug verdwijnen want de gedachtenpolitie van deze website kan geen commentaar ontvangen over hun werkgever.
Had ook een abonnement op troskompas en heb deze gewoon tijdig per e-mail opgezegd geen enkel probleem kreeg vanaf 1 januari geen gids meer.
Heb ook last gehad met tros. Kon paar jaar geleden proef abonnemnt nemen en heb het op tijd opgzegd voor de proef periode en toen moest ik toch een abonnement nemen.
Heb gewoon erop geschreven. Bewonder naar buitenland verhuisd en nooit meer wat van gehoord.
Heb gewoon erop geschreven. Bewonder naar buitenland verhuisd en nooit meer wat van gehoord.
klopt over d-66 was hem zelf begonnen kon na een dag al niet
meer reageren omdat hij in breedbeeld formaat was opnieuw
opgestart en weg.krijg een beetje de indruk dat radar allen maar
laat staan waar hun mee scoren.
is nu weekend dus ik geef deze topic drie dagen.
meer reageren omdat hij in breedbeeld formaat was opnieuw
opgestart en weg.krijg een beetje de indruk dat radar allen maar
laat staan waar hun mee scoren.
is nu weekend dus ik geef deze topic drie dagen.