Ik heb 1 jaar geleden een contract getekend voor 3 jaar voor het onderhouden en vinden van klanten voor advertentie ruimte op en gehuurde website, maar als er binnen het eerste jaar geen 5 of meer klanten gevonden zouden zijn had het bedrijf dat de webruimte verhuurd het "recht" om het contract te beeïndigen, ik heb met de adviseur dit onderwerp besproken omdat ik niet zeker wist of het te combineren was met mijn andere werk, zodat ik na een jaar niet nog eens 2 jaar onnodig betaal, en hij heeft mij mondeling verzekerd dat als ik na 1 jaar niet 5 of meer contracten in het pakket heb de overeenkomst gesloten zou worden, nu na een jaar blijkt inderdaad dat het niet met mijn huidige baan te combineren valt, maar ik heb wel een nieuwe rekening gekregen voor 2006, na contact met de verhuurder (want eigen adviseur is niet te bereiken) heb ik gewoon pech en moet ik betalen en de adviseur blijkt na navraag van verhuurder ineens nergens van te weten, volgens hem is dit nooit besproken, mijn vraag is, heb ik enig recht van staan of heb ik gewoon pech.
groeten marco
(mocht het niet duidelijk zijn, stel gerust een vraag)