| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overname na lange tijd nog geen huurder
overname na lange tijd nog geen huurder
Hallo
Wie weet hoe dit zit , ik ben enkele maanden geleden verhuisd en heb me spullen in huis als overname achter gelaten met in de hoop dat er een nieuwe huurder zou komen bij de woningstichting en aangezien ik gehandicapt ben ik het sowieso niet had mee kunnen nemen
Nu zijn we 2 maanden verder en is er nog geen huurder voor de woning gevonden en vraag ik me eigen af of ik verplicht ben om alsnog de spullen eruit te halen ? Aangezien de woningstichting moeilijk begint te doen maar ik liever heb dat het wordt overgenomen desnoods gratis door de eventuele nieuwe huurder in de toekomst
Wie weet hoe dit zit , ik ben enkele maanden geleden verhuisd en heb me spullen in huis als overname achter gelaten met in de hoop dat er een nieuwe huurder zou komen bij de woningstichting en aangezien ik gehandicapt ben ik het sowieso niet had mee kunnen nemen
Nu zijn we 2 maanden verder en is er nog geen huurder voor de woning gevonden en vraag ik me eigen af of ik verplicht ben om alsnog de spullen eruit te halen ? Aangezien de woningstichting moeilijk begint te doen maar ik liever heb dat het wordt overgenomen desnoods gratis door de eventuele nieuwe huurder in de toekomst
-
witte angora
Re: overname na lange tijd nog geen huurder
In principe ben je verplicht de woning bezemschoon achter te laten. Dat je gehandicapt bent doet niet ter zake. Anders vraag je of een kringloopwinkel even langs komt om alles op te halen? Tenzij het rijp is voor de stort natuurlijk, maar dan zal een nieuwe bewoner er ook niet blij mee zijn. Een nieuwe bewoner is sowieso niet verplicht om dingen over te nemen, ook niet als het voor niks is.