Een pakket die 22 dec 2017 zou worden bezorgd. In mijn PostNL app aagegeven dat het op mijn huisadres bezorgd is, maar niemand was thuis. Mijn pakket nooit ontvangen! Ook geen kaartje, dat het bij de buren ligt. Meerdere keren met PostNL gebeld en de laatste keer werd er aangegeven, dat er alleen een onderzoek kan worden gestart als de afzender contact met PostNL opneemt. Vaker bij de afzender besteld en altijd keurig mijn pakket ontvangen. De afzender op de hoogte gebracht en die heeft keurig contact met PostNL opgenomen. PostNL heeft aan mijn afzender aangegeven, dat het pakket inderdaad 22 dec is bezorgd, maar op een anders adres. Drie straten verder dan mijn huisadres. Ben er langs geweest en de bewoner geeft aan niets te hebben ontvangen. Nogmaals contact met PostNL opgenomen en die geven aan niets te kunnen doen. Ik mag weer contact opnemen met mijn afzender en die mag voor een passende oplossing zorgen. Ik heb aangegeven een klacht tegen PostNL in te willen dienen en tegen de nieuwe pakketbezorger in de wijk en een bevestiging hiervan te willen ontvangen. Geeft de medewerker aan dat dit niet mogelijk is. Er is een nieuwe pakketbezorger in de wijk en sindsdien alleen maar fouten. In twee weken tijd al drie verkeerde pakketten aan mijn huisadres van consumeneten uit een andere stadsdeel en geen klacht kunnen indienen? Mijn pakket nooit ontvangen en nog geen klacht kunnen indienen?
Hoe machteloos kan een mens zich voelen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakketten zoek door PostNL maar ik kan geen klacht indienen
-
Brigitte07
Re: Pakketten zoek door PostNL maar ik kan geen klacht indienen
U bent de ontvanger en dus niet de verzender. Post.nl zal met u geen zaken doen, u moet klagen bij de verzender, die moet dan als verzender klagen bij post.nl. Dat is de weg. U heeft niets ontvangen, dus de verzender zal nogmaals het artikel(en) moeten verzenden of het betaalde bedrag moeten retourneren.
-
juliomariner
Inderdaad u moet bij de verzender zijn. Deze kan klagen bij PostNL (niet dat dat iets helpt hoor want de klachtenfora staan vol met klachten over PostNL die eigenlijk nooit worden opgelost)
Alleen uw verzender heeft de macht een ander bezorgbedrijf in te schakelen. Overigens heb ik nooit klachten over niet ontvangen pakjes, of verkeerd bezorgde pakjes. Dus het kan ook goed gaan.