| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pampers
-
Lauren
Pampers
hallo,
Zijn er onder jullie nog meer mensen die altijd Pampers gebruiken voor hun baby en nu worden geconfronteerd met een prijsstijging van meer dan 30%.
De prijs van een pak luiers is dan welliswaar nog gewoon hetzelfde gebleven maar er zit sinds deze maand gemiddeld 25% minder luiers in een pak. Ik koop voor onze dochter de 4+ en daan zitten nu maar liefst 14 luiers per pak minder in! Heeft er al iemand contact hierover opgenomen met Pampers?
Zijn er onder jullie nog meer mensen die altijd Pampers gebruiken voor hun baby en nu worden geconfronteerd met een prijsstijging van meer dan 30%.
De prijs van een pak luiers is dan welliswaar nog gewoon hetzelfde gebleven maar er zit sinds deze maand gemiddeld 25% minder luiers in een pak. Ik koop voor onze dochter de 4+ en daan zitten nu maar liefst 14 luiers per pak minder in! Heeft er al iemand contact hierover opgenomen met Pampers?
-
Gast
Re: Pampers
Ik zou zeggen:ga over op een ander merk bijv.van het Kruidvat,Trekpleister,Aldi of Lidl een stuk goedkoper en misschien net zo goed.
-
cindy1975
Ik heb het ook gezien in de winkel. Schandalige manier van prijsverhogen.
Ik ben dus radicaal over gestapt op een ander merk. Ik vind pampers erg goed, maar deze manier van prijsverhogen gaat er bij mij niet in.
Ik gebruikte al regelmatig luiers van de Lidl.....geweldig. NR4 kost 7,25 voor 50stuks
Ik ben dus radicaal over gestapt op een ander merk. Ik vind pampers erg goed, maar deze manier van prijsverhogen gaat er bij mij niet in.
Ik gebruikte al regelmatig luiers van de Lidl.....geweldig. NR4 kost 7,25 voor 50stuks
-
Gast
Ik heb sinds kort voor het eerst Pampers omdat ze in de aanbieding waren, maar mijn dochter heeft nog nooit zo vaak lekkage gehad. Geef mij maar luiers van Trekpleister Die zijn tenminste lekker elastisch op de rug en bij de 'plakkers'.
-
Gast
Uit diverse testen komen de luiers van Kruidvat als beste uit de test. Als ik jou was zou ik daar dus op overstappen.
Dit zijn trouwens precies dezelfde luiers als Libero (komen uit dezelfde fabriek), alleen zijn ze een stuk goedkoper omdat het een 'eigen merk' is.
Dit zijn trouwens precies dezelfde luiers als Libero (komen uit dezelfde fabriek), alleen zijn ze een stuk goedkoper omdat het een 'eigen merk' is.
Ik ben op dit moment nog niet bezig met luiers, maar als ik over een tijd aan de kinderen wil beginnen, zal ik me er ook in moeten verdiepen. Inmiddels heb ik wel geleerd dat een duur merk als Pampers niet zaligmakend is. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar iets als Lidl of Aldi.
Maar ik ben op dit moment nog onwetend op dat gebied.
Maar ik ben op dit moment nog onwetend op dat gebied.
Toch moet je oppassen met goedkope luiers.
Luier uitslag is een zeer pijnlijke aangelegenheid.
wij hebben 4 kids in de luiers gehad de laatste is er sinds ,
2 maanden vanaf.
Het merk wat ons het beste bevallen is ,is bumblies van de bonimarkt.
Luier uitslag is een zeer pijnlijke aangelegenheid.
wij hebben 4 kids in de luiers gehad de laatste is er sinds ,
2 maanden vanaf.
Het merk wat ons het beste bevallen is ,is bumblies van de bonimarkt.
-
onsmoeke
De huggies zijn zo een paar maanden geleden duurder geworden. Nieuwe verpakking, nieuw aantal en omgerekend een stuk duurder. Ikzelf hou altijd de aanbiedingen goed in de gaten en koop dan meteen een aantal pakken. Mocht er niks goedkoper zijn met aanbiedingen dan de Lidl luiers dan koop ik die. Bevallen prima.
-
Gast
Toen mijn kinderen nog in de luiers zaten heb ik ook altijd pampers gebruikt en ook daar kregen ze schrale billen van dus denk ik niet dat het iets uit maakt welk merk je koopt.
Nog even een tip tegen schrale billetjes:Kamillosan zalf is heel goed en tevens een natuurproduct.
Maar misschien is er nu weer wat anders in de handel want ik praat over zo'n 20 jaar geleden.
Nog even een tip tegen schrale billetjes:Kamillosan zalf is heel goed en tevens een natuurproduct.
Maar misschien is er nu weer wat anders in de handel want ik praat over zo'n 20 jaar geleden.
-
Lauren
Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga zeker een ander merk proberen want een dergelijke prijsverhoging is werkelijk absurd.
-
Gast
Ik heb altijd huggies en schrik er gewoon van nu ik de verpakkingen zie!!!! een schrikbarend aantal minder luiers in een pak!
Net zoals bij de pampers,de prijzen hetzelfde maar wel minder luiers in een verpakking...ze neppen je waar je bij staat!
En ja de oplossing om op een ander merk over te stappen is er altijd,maar wat als je kind deze luiers niet accepteert (rode billen ,luieruitslag enz).
De dingen die je in het dagelijkse leven nodig hebt,daar verhogen ze de prijzen van,en wie moet daar onder lijden????
Enne...in den haag ga je zakken vullen door andere dingen te doen en niet door ook nog eens de kinderbijslag af te gaan schaffen na een tweede kind!!!want die heb je met deze prijzen van de luiers hard nodig!!!
Net zoals bij de pampers,de prijzen hetzelfde maar wel minder luiers in een verpakking...ze neppen je waar je bij staat!
En ja de oplossing om op een ander merk over te stappen is er altijd,maar wat als je kind deze luiers niet accepteert (rode billen ,luieruitslag enz).
De dingen die je in het dagelijkse leven nodig hebt,daar verhogen ze de prijzen van,en wie moet daar onder lijden????
Enne...in den haag ga je zakken vullen door andere dingen te doen en niet door ook nog eens de kinderbijslag af te gaan schaffen na een tweede kind!!!want die heb je met deze prijzen van de luiers hard nodig!!!
-
Gast
Jawel hoor,alleen begrijp ik het nut niet van jouw vraag.
p.s.Mijn vraag was niet kattig bedoeld hoor,sorry als je dat zo hebt opgevat.
Ik wilde alleen weten waarom jij dat wil weten?
Heb je hier een antwoord op?
p.s.Mijn vraag was niet kattig bedoeld hoor,sorry als je dat zo hebt opgevat.
Ik wilde alleen weten waarom jij dat wil weten?
Heb je hier een antwoord op?
-
wolkie
Ik gok dat hun kinderen in de luierleeftijd zijn dus van 0 tot 4 jaar. Zo moeilijk moet dat toch niet te raden zijn. 
-
Gast
Klopt, maar waar het mij vooral om gaat is dat het mij opvalt dat de kinderen van tegenwoordig veel langer in de luiers wordt gehouden door de ouders.
Ze klagen wel dat de luiers zo duur zijn (katoenen luiers worden niet meer gebruikt, want dat is allemaal te onhandig, die wegwerpdingen zijn lekker makkelijk), maar er wordt vaak pas heel laat geprobeerd om het kind zindelijk te krijgen.
Dit is ook niet rot bedoeld ofzo.
Maar waarom laten de ouders van tegenwoordig hun kind met een jaar of 4 nog met een luier lopen terwijl een kind met 2 jaar eigenlijk al makkelijk zindelijk kan zijn?
Is dit echt voor het eigen gemak?
Niet te veel moeite hoeven doen?
Ik vroeg me dat gewoon af.
Ze klagen wel dat de luiers zo duur zijn (katoenen luiers worden niet meer gebruikt, want dat is allemaal te onhandig, die wegwerpdingen zijn lekker makkelijk), maar er wordt vaak pas heel laat geprobeerd om het kind zindelijk te krijgen.
Dit is ook niet rot bedoeld ofzo.
Maar waarom laten de ouders van tegenwoordig hun kind met een jaar of 4 nog met een luier lopen terwijl een kind met 2 jaar eigenlijk al makkelijk zindelijk kan zijn?
Is dit echt voor het eigen gemak?
Niet te veel moeite hoeven doen?
Ik vroeg me dat gewoon af.
Kinderen worden niet ik de luiers gehouden, elke ouder wil daarvanaf.
Meisjes zijn meestal eerder zindelijk dan jongens.
Zindelijk maken is niet mogelijk, als de kinderen het niet "voelen" kun je ze dat ook niet opdringen of dwingen.
Meisjes zijn meestal eerder zindelijk dan jongens.
Zindelijk maken is niet mogelijk, als de kinderen het niet "voelen" kun je ze dat ook niet opdringen of dwingen.