LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeren bij Parkfly, schade aan auto

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
schurkje25

Parkeren bij Parkfly, schade aan auto

Ongelezen bericht door schurkje25 »

goedendag,
tijdens mijn vliegvakantie heeft mijn auto overdekt geparkeerd gestaan bij parkfly. bij terugkomst bleek echter dat ik schade had op 2 plekken (links en rechts, op zich al bijzonder op 2 plekken) op mijn achterbumper.
in het kort, gemaild gebeld maar parkfly geeft niet thuis.
zij zeggen niet aansprakelijk te zijn.
hun voorwaarden spreken zich aardig tegen maar na contact met rechtsbijstand heb ik eigenlijk geen poot om op te staan omdat ik niet kan aantonen dat deze schade er niet al was.
met een medewerker is op voorhand wel een rondje langs de auto gelopen maar er was niets dat vermeld moest worden.
parkfly zegt echter dat zij nooit rondjes lopen rondom auto's.
en dat mensen het liefst een nieuwe auto bij hun willen claimen.
als ik echter internet afspeur kom ik een behoorlijke lijst tegen van gedupeerden.
ik vind het te triest voor woorden dat zij daarmee weg komen!
dat wilde ik toch even melden!
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jun 2018 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

sylvesterb

Re: Parkeren bij Parkfly, schade aan auto

Ongelezen bericht door sylvesterb »

schurkje25 schreef:goedendag,
tijdens mijn vliegvakantie heeft mijn auto overdekt geparkeerd gestaan bij parkfly. bij terugkomst bleek echter dat ik schade had op 2 plekken (links en rechts, op zich al bijzonder op 2 plekken) op mijn achterbumper.
in het kort, gemaild gebeld maar parkfly geeft niet thuis.
zij zeggen niet aansprakelijk te zijn.
hun voorwaarden spreken zich aardig tegen maar na contact met rechtsbijstand heb ik eigenlijk geen poot om op te staan omdat ik niet kan aantonen dat deze schade er niet al was.
met een medewerker is op voorhand wel een rondje langs de auto gelopen maar er was niets dat vermeld moest worden.
parkfly zegt echter dat zij nooit rondjes lopen rondom auto's.
en dat mensen het liefst een nieuwe auto bij hun willen claimen.
als ik echter internet afspeur kom ik een behoorlijke lijst tegen van gedupeerden.
ik vind het te triest voor woorden dat zij daarmee weg komen!
dat wilde ik toch even melden!
Bedankt voor het melden, maar dit is een forum en geen review site.

De vraag is wat in de voorwaarden staat van Parkfly. Als hierin staat dat zij niet aansprakelijk zijn (zoals bijvoorbeeld in een parkeergarage) dan wordt het een lastige kwestie.

Gesloten