LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pasfotoautomaat.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
y.b.

Pasfotoautomaat.

Ongelezen bericht door y.b. »

Mijn zoon had pasfoto's nodig. Op het N.S.station €4.-- in de pasfotoautomaat gedaan. Deze bleek daarna niet te werken, maar geld werd niet teruggegeven. Dat het apparaat defect is stond (ook de volgende dag) niet aangegeven Nergens staat een adres of telefoonnummer vermeld.Ook niet te achterhalen in telefoongids of via internet.Wel naam op de automaat: Pronto phot.
Het is geen groot bedrag, maar toch klopt dit niet. Ik heb de consumentenbond deze klacht voorgelegd. Hier ook geen helderheid, het bedrijf is ook door hen niet te achterhalen. Er wordt waarschijnlijk door meer mensen geld gestort zonder tegenprestatie en je kunt niet reageren. De consumentenbond plaatst het als waarschuwing in hun rubriek Stekeligheden, maar dit is ook een manier om het onder de aandacht van meerderen te brengen.

Edwin005

Re: Pasfotoautomaat.

Ongelezen bericht door Edwin005 »

Prontophot. Holland
Loonseweg 14
5527 AC Hapert
0497-381377

Wel raar dat de consumentenbond deze naam niet kan vinden. gewoon even op de site van de KvK gekeken.

y.b.

Bedankt Edwin, voor deze snelle reactie. Ik heb gebeld en de klacht doorgegeven. Er is een monteur onderweg naar het apparaat. Ik kan een briefje sturen naar hun antwoordnummer en mij is toegezegd dat ik het bedrag dan terugkrijg.

Edwin005

Ach, we zijn op de wereld om elkaar te helpen, nietwaar ??

Edwin005

Overigens zou het wel netje van je zijn om de consumentenbond in te lichten dat die firma het wel heeft opgelost. Tenminste, daar gaan we even vanuit. Ze moeten wel de kans krijgen natuurlijk.

y.b.

Uiteraard heb ik dit inmiddels gedaan.
Eind goed, al goed.

Danny 1

Ongelezen bericht door Danny 1 »

Ik had dit ook meegemaakt met pronto print in het station van arnhem echter hier stond er wel een emailadres bij van pronto print.ik een emailtje sturen en ja hoor binnen een week mijn geld teruggestort gekregen.u krijgt uw geld terug(reken maar) :wink:

y.b.

Inderdaad, binnen een week mijn geld terug!

Gesloten