Omdat ik even geen zin heb weer me gehele verhaal te typen copie plak ik mijn bericht die ik naar PayPal heb gestuurd
Beste,
Voordat ik de vraag ga stellen wil ik eerst even kwijt dat de klantenservice van PayPall op dit moment 'digitaal en bereikbaarheid via telefoon' Zeer slecht is.
Ik ben door jullie gebelt via een 020 nummer, heb dit nummer terug gebelt krijg meteen in gesprek.
Hierop volgend heb ik getracht het contact nummer te zoeken van PayPal, kan deze alleen vinden als ik allerlei vragen beantwoord. Aha denk je dan als klant eindelijk een code ik 'mag'ze bellen.
krijg het bandje van Pay aan de telefoon, toets tot 2 keer toe want heb twee pogingen gedaan de code in... krijg het wacht muziekje voor een paar seconden we verbinden u door. En dan wordt lukraak de verbinding verbroken. Dit is ronduit slecht voor een groot bedrijf als jullie.
Okey dan stuur ik een e-mail... weer al die vragen die geheel geen betrekking hebben op mijn hoofdvraag. U dwingt mij te liegen tegen een systeem om simpelweg een contact e-mail te mogen sturen.
De klanten service en dan bedoel ik de bereikbaarheid is vreselijk slecht. Ik zal dan ook een algemene klacht indienen en hier een artikel over schrijven. Dit doe ik omdat het moet veranderen want dit kan en mag gewoon niet.
Ik hou van persoonlijk contact, en niet van het kastje naar de muur verhaal zoals jullie klantenservice werkt.
Paypal mag zich dood schamen voor de slechte bereikbaarheid.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PayPal klantenservice nog steeds zeer slecht
-
NeoDutchio
Re: PayPal klantenservice nog steeds zeer slecht
Wat zouden we zijn zonder google. Tik in contact Paypal en wat krijg je: 0800 2659239.