| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PEAKS
PEAKS
Peaks is vandaag gelanceerd en is automatisch geld verdienen terwijl je uitgeeft. E.e.a stond vandaag in de Metro van 23 nov.
Kort samengevat: Peaks kan je downloaden als app voor je smartphone. De eerste 3 maanden zijn gratis, daarna kost je inleg 1 euro per maand tot een maximum van 2500 euro. Peaks gaat achter de schermen voor jou aan de slag om dan het beste rendement eruit te halen.
Ben er nog niet aan begonnen, vraag me alleen af of het betrouwbaar is of niet. Wie kan me daar iets meer over vertellen?
Kort samengevat: Peaks kan je downloaden als app voor je smartphone. De eerste 3 maanden zijn gratis, daarna kost je inleg 1 euro per maand tot een maximum van 2500 euro. Peaks gaat achter de schermen voor jou aan de slag om dan het beste rendement eruit te halen.
Ben er nog niet aan begonnen, vraag me alleen af of het betrouwbaar is of niet. Wie kan me daar iets meer over vertellen?
-
NeoDutchio
Re: PEAKS
Iemand anders kan geld aan u verdienen terwijl u geld uitgeeft. Maar hoe denkt u dat u zelf geld kan verdienen als u geld uit geeft? En dan nog betalen om geld te verdienen. U betaald uw werkgever ook om salaris te ontvangen?
Een gratis tip voor u (na het overmaken van €100 voor deze gratis tip): niet aan beginnen. Gratis gekd bestaat niet.
Een gratis tip voor u (na het overmaken van €100 voor deze gratis tip): niet aan beginnen. Gratis gekd bestaat niet.
-
sylvesterb
Er zit een risico aan beleggen, in het gunstige geval haal je een paar % rendement in het slechte geval maak je zelfs verlies. Wel een grappig concept dat je belegt op basis van afrondingen, ik zou het zelf echter niet doen. Het risico is niet anders dan bij normale beleggingen, als ik dan met geld wat ik normaal in een pot zou doen zou gaan beleggen zou ik meer risico nemen, immers mis ik dat geld niet.FrenkS schreef:Peaks is vandaag gelanceerd en is automatisch geld verdienen terwijl je uitgeeft. E.e.a stond vandaag in de Metro van 23 nov.
De Rabobank ondersteund het dus het zal wel betrouwbaar zijn, maar dit biedt natuurlijk geen garantie voor de toekomst.FrenkS schreef: Ben er nog niet aan begonnen, vraag me alleen af of het betrouwbaar is of niet. Wie kan me daar iets meer over vertellen?
-
sylvesterb
Misschien je eerst een verdiepen in het product, het is geen gratis geld. Je betaald € 1 euro per maand abonnement en legt maximaal € 2.500 in.NeoDutchio schreef:Iemand anders kan geld aan u verdienen terwijl u geld uitgeeft. Maar hoe denkt u dat u zelf geld kan verdienen als u geld uit geeft? En dan nog betalen om geld te verdienen. U betaald uw werkgever ook om salaris te ontvangen?
Stel je koop een koffie van € 2,70 dan wordt dit automatische afgerond door de Rabobank naar € 3,00 en de € 0,30 gaat naar je belegging bij Peaks.
Er is dus niets gratis aan het is gewoon een belegging die je doet en de inleg is enkel variabel op basis van afrondingen.
Persoonljik zou ik het niet doen beleggen is niet mijn ding maar gezien de rabo er achter staat klinkt het natuurlijk voor veel mensen aantrekkelijker.
Zelf zet ik me wisselgeld altijd al apart zo spaar je best snel een leuk bedrag daar heb ik geen belggingen bij nodig
Zelf zet ik me wisselgeld altijd al apart zo spaar je best snel een leuk bedrag daar heb ik geen belggingen bij nodig
Ik ga het wel doen, gewoon om even te kijken wat het is, en hoe het werkt. Vind het nl wel een leuk idee.Dieke83 schreef:Persoonljik zou ik het niet doen beleggen is niet mijn ding maar gezien de rabo er achter staat klinkt het natuurlijk voor veel mensen aantrekkelijker.
-
stofzuigertje
Deze firma is zeer betrouwbaar!
Ja, ik weet zeker dat het meer geld kost dan kan opleveren, de eigenaar had al eerder dit soort aanbiedingen.
U maakt winst maar bij uitbetalen gaat het fout.
Zolang je winst maakte op papier en geld bij blijft storten zul je virtuele winsten halen.
Maar uitbetalen, daar houden ze niet van.
Ja, ik weet zeker dat het meer geld kost dan kan opleveren, de eigenaar had al eerder dit soort aanbiedingen.
Zolang je winst maakte op papier en geld bij blijft storten zul je virtuele winsten halen.
Wat een onzin. Dit is gewoon een bedrijf gestart vanuit de Rabobank en gloednieuw. Je legt je geld in een beleggingsfonds en kunt kiezen uit 4 profielen, waarbij de een meer risico heeft dan de ander. Je kunt alles zelf instellen en eventueel geld bijstorten. Ik heb het vandaag meteen gedaan en heb direct 50 euro erbij gestort. De app is heel duidelijk en je kan pas na het instellen ermee beginnen.stofzuigertje schreef:Deze firma is zeer betrouwbaar!
-
sylvesterb
Weer iets wat je compleet verzint Stofzuigertje en neigt naar complete laster richting deze nieuwe start-up. Geen enkel lid van het team was vooraf actief met dit soort aanbiedingen, het concept is ook compleet nieuw.stofzuigertje schreef:Deze firma is zeer betrouwbaar!
[Tekst verwijderd door de Moderator]
https://www.sprout.nl/artikel/startups/ ... dern-jasje
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2018 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat van verwijderd bericht verwijderd
Reden: Citaat van verwijderd bericht verwijderd
Best een geinig idee, maar zelf zie ik er meer in om gewoon iedere maand meteen als het geld gestort is een deel in beleggingen te stoppen. Een nadeel vind ik dat je met deze methode juist als je een keer meer uitgaven hebt, ook meer gaat beleggen. Een dure maand wordt zo nóg duurder.