| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pensioen Nationale Nederlanden nog niet ontvangen
-
iethaghuis
Pensioen Nationale Nederlanden nog niet ontvangen
Het is nu 27 oktober en nog geen pensioenoverschrijving ontvangen. Normaal gesproken komt dit de 23e van de maand binnen.
Gebeld met de Nationale Nederlanden, geen duidelijkheid gekregen, maar doorverwezen naar ex-werkgever de VVAA in Utrecht.
Die verwijzen weer terug naar Nat. Ned.
Weer contact opgenomen met hen en te horen gekregen dat met datum van vandaag er een brief onderweg is over dit onderwerp.
Ik ben partner van de pensioengerechtigde en krijg geen poot aan de grond om te horen wat er in die brief vermeld staat.
Tussen haakjes: de pensioengerechtigde is in Salland aan de wandel!!!!!
Er gaan enkele alarmbellen rinkelen over deze mysterieuze handelwijze.
Wat staat ons eventueel te doen? Zijn de Nationale Nederlanden enige tijd geleden niet negatief in de publiciteit geweest?
Graag een reactie.
Gebeld met de Nationale Nederlanden, geen duidelijkheid gekregen, maar doorverwezen naar ex-werkgever de VVAA in Utrecht.
Die verwijzen weer terug naar Nat. Ned.
Weer contact opgenomen met hen en te horen gekregen dat met datum van vandaag er een brief onderweg is over dit onderwerp.
Ik ben partner van de pensioengerechtigde en krijg geen poot aan de grond om te horen wat er in die brief vermeld staat.
Tussen haakjes: de pensioengerechtigde is in Salland aan de wandel!!!!!
Er gaan enkele alarmbellen rinkelen over deze mysterieuze handelwijze.
Wat staat ons eventueel te doen? Zijn de Nationale Nederlanden enige tijd geleden niet negatief in de publiciteit geweest?
Graag een reactie.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 okt 2017 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
Re: Pensioen Nationale Nederlanden nog niet ontvangen
Reactie: heel vervelend voor u. Maar toch maar even de post afwachten, vrees ik.