LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] personalia.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
evelyne78

personalia.nl

Ongelezen bericht door evelyne78 »

Een waarschuwing voor eenieder die een leuk boek denkt te bestellen bij personalia.nl,deze organisatie levert boekjes waarin je zelf de naam van je kind in kunt laten voorkomen.Ik heb zo'n boekje besteld maar behalve dat het bedrag van mijn bankrekening is afgeschreven heb ik ondanks enkele mailtjes van mijn kant nooit meer iets van ze gehoord,en naar mijn geld kan ik ook fluiten....

Gast

Re: personalia.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zal nog wel meevallen, ik heb vorig jaar een boek besteld, deze kon niet op tijd geleverd worden, vervolgens kon ik na een mailtje kiezen of mijn geld terug of het boek later krijgen. Een beetje geduld kan geen kwaad.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dan is het toch behoorlijk onbeschoft om alvast het geld van je rekening af te halen of om betaling (waarschijnlijk binnen 2 wkn) te vragen.

an 1

Ongelezen bericht door an 1 »

Je kan vitten op alles in het leven, wordt je vrolijk van.

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, en bij mij hebben ze het goed opgelost.

An

Gesloten