LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips DVD recorder

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
resp00117218

Philips DVD recorder

Ongelezen bericht door resp00117218 »

Een jaar geleden een DVD matchline recorder van Pilips gekocht.
Na een half jaar in storing, maar met behulp van de telefoondienst van Philips was-ie weer bruikbaar. Echter na twee maanden was het weer raak.Dezelfde procedure weer gestart (dit keer zonder de hulpdienst) en hij functioneerde weer.
Echter op 4-7-2003 zat alles zo vast als een huis en werd-ie dus opgest. naar de Philips technische dienst. Op 29-09-2003(!!) dus na bijna 3 maanden kreeg ik hem terug. Maar tot mijn grote verdriet viel ie
op 17 januari j.l. opnieuw in storing. En wel met exact dezelfde fout.
Tot op heden heb ik 'm niet terug.
Volgens Philips kunnen ze niets voor me doen.

Mijn vraag is nu zijn er meer mensen die problemen ondervinden met 1 van de eerste DVD-recorders van het type:DVDR 980????

Gast

Re: Philips DVD recorder

Ongelezen bericht door Gast »

de eerste generatie DVDR's hebben een bekende kinderziekte. Dit is ook bij Philips bekend, ze willen alleen dat je eerst een firmwareupdate uitvoert. Deze helpt absoluut niet want het loopwerk is aan het overlijden.
Breng hem terug naar de dealer, ze dat je een firmwareupdate heb gedaan maar apparaat nog steeds niet werkt. Philips geeft een prima garantie op deze apparaten en zal dit dan ook kostenloos repareren. Indien je dealer zegt van niet ,dan liegt hij en probeert jou een oor aan te naaien.
Firmware is eventueel te downloaden:

http://www.dvdplusrw.org/files/dvdr_uni ... rade_3.zip

bij mij duurde de reparatie maar 2weken, het ligt aan je dealer of die hem op tijd opstuurt naar Philips.

Gesloten