LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pluim voor de halfords in city plaza te nieuwegein

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

pluim voor de halfords in city plaza te nieuwegein

Ongelezen bericht door Gast »

ik wil graag het volgende even kwijt. ik zie heel veel nadelige onderwerpen in dit forum staan echter wil ik nu iets positiefs zeggen.

ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe fiets moeten kopen omdat de mijne gestolen was. ik ben toen naar de halfords gegaan waar ik een cumberland xts heb gekocht. ik werd daar aangesproken door een medewerker en er werdt heel goed geluisterd naar wat ik precies wilde. de verkoper nam uitgebreid de tijd voor mij. ook al werd het wat drukker in de winkel. hij was vriendelijk had veel kennis over waar hij over sprak en behandelde mij zeker niet als weer een andere klant.

dit is iets wat je niet vaak meer ziet en dat het geen uitzondering was merkte ik wel aan de manier waarop de overige verkopers hun werk deden. ze maakte veel plezier en het was duidelijk te merken dat ze hun werk met plezier deden. ook bij het ophalen van de fiets een paar dagen later. werd er weer gigantisch leuk gereageerd. zelfs mijn dochter die tussendoor iets kleins ging halen werd goed behandeld.

daarom mijn complimenten voor al het personeel van DE HALFORDS IN NIEUWEGEIN zijn echte toppers.

mag ook wel eens worden gezegd

Gast

Re: pluim voor de halfords in city plaza te nieuwegein

Ongelezen bericht door Gast »

overal wordt op een topic gereageerd echter niet op deze, jammer blijkbaar kunnen ze bij radar forum alleen zeuren en een compliment niet waarderen.

sumpke

Re: pluim voor de halfords in city plaza te nieuwegein

Ongelezen bericht door sumpke »

wat wil je dat we zeggen? oooooooooooooohhhhh? Heel fijn voor je dat je zo goed geholpen bent, maar een reactie geven op iets negatiefs is altijd makkelijker dan Chapeau te roepen. Zeker voor ons Hollanders

Gesloten