LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl/ Post via postbus trager dan via brievenbus

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Digidanny

Post.nl/ Post via postbus trager dan via brievenbus

Ongelezen bericht door Digidanny »

Post uit buitenland via mijn postbus blijkt in de praktijk langer te duren als via mijn brievenbus. Dit via een relatie in Duitsland (via Deutsche Bundespost) nu eens laten testen. Post via mijn postbus kwam in dit geval zelfs 10 dagen later aan.Postbussen vallen bij Post.nl onder de zakelijke sector, dus verwacht ik minimaal even snel als gewone post.
Klacht ingediend bij Post.nl. Men gaf aan er geen verklaring voor te hebben. Onderzoek loopt.
Graag ervaringen van anderen. (Kwam er bij Radar of Kassa ook niet een onderzoek naar kwaliteit postbezorging tussen de concurrenderende postbedrijven?)

Digidanny

Re: Post.nl/ Post via postbus trager dan via brievenbus

Ongelezen bericht door Digidanny »

Helaas tot op heden geen reactie ontvangen over ervaringen van anderen. Inmiddels 28/11 Post.nl gerappelleerd naar uitslag van het door hen in te stellen onderzoek. Konden geen duidelijke redenen aangeven. Zou incident zijn. Wel kwam zijdelings uit het gesprek naar voren, dat alle briefpost in de vorm van pakjes aan de grens door de douane doorgelicht wordt. Redenen kan men bedenken zoals drugs etc. Waarom dit zoveel langer vertraagt kon men niet aangeven aangezien Post.nl daar niet over gaat.

Gesloten