LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl stopt aangetekend stuk doodleuk in de brievenbus

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PJ 66

Post.nl stopt aangetekend stuk doodleuk in de brievenbus

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Niet te filmen. Opnieuw gaat Post.nl weer gruwelijk in de fout. Een aangetekend stuk is bij mij zonder handtekening doodleuk in de brievenbus gestopt. Dit ga ik natuurlijk weer melden bij beiden partijen. :twisted: :twisted: :twisted:

Chocomelk

Re: Post.nl stopt aangetekend stuk doodleuk in de brievenbus

Ongelezen bericht door Chocomelk »

PJ 66 schreef:Niet te filmen. Opnieuw gaat Post.nl weer gruwelijk in de fout. Een aangetekend stuk is bij mij zonder handtekening doodleuk in de brievenbus gestopt. Dit ga ik natuurlijk weer melden bij beiden partijen. :twisted: :twisted: :twisted:
Dat is vervelend maar u hebt het in ieder geval wel ontvangen en dat is al heel wat. :wink:

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

PJ 66 schreef:Niet te filmen. Opnieuw gaat Post.nl weer gruwelijk in de fout. Een aangetekend stuk is bij mij zonder handtekening doodleuk in de brievenbus gestopt. Dit ga ik natuurlijk weer melden bij beiden partijen. :twisted: :twisted: :twisted:
Bij beide partijen? Kwam die brief dan van Radar? :twisted: :twisted: :twisted:

PJ 66

Nee van de KIVID, maar die hebben dit stuk gestuurd ter waarde van 7.47. Zij moeten immers ook op de hoogte worden gesteld voor wanpraktijken van Post.nl. Ze zijn nog te lui om terug te komen.

Barman

PJ 66 schreef:Nee van de KIVID
Waarom plaats je het dan hier? :roll:

PJ 66

Iedereen mag weten dat Post.nl nu ook een strafbaar feit heeft gepleegd door valse handtekeningen te gaan zetten. Ik vind dit zeer ernstig gedrag en eis sowieso die handtekening.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Neem aan van KiFid :wink:

PJ 66

bprosman schreef:Neem aan van KiFid :wink:
Ja sorry dit fout maak ik steeds bij hen het is inderdaad KiFid............dank je wel. :)

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is geen nieuws hoor. PostNL doet dit al circa 1 jaar.

Vroeger werd aangetekende post nog bezorgd door de brievenbezorger. Nu doet de pakketbezorger dat. En die krijgt betaald per afgeleverd poststuk. Aangetekende brieven naar het postkantoor* moeten brengen levert hem/haar niets op.

PostNL heeft hiermee een perverse prikkel ingebouwd om aangetekende brieven zoveel mogelijk door de brievenbus te proppen en de pakketbezorger er zelf voor te laten tekenen.

*) Postkantoren bestaan niet meer, maar iedereen snapt wat ik bedoel.

PostNL gaat formeel in de fout. Maar informeel is dat ook helemaal de bedoeling.

PJ 66

Ga het sowieso melden bij KiFid. Klacht ingediend bij Post.nl (voor zo ver dat helpt). Consuwijzer en Klachtenkompas. Ik vraag me af hoe Post.nl hiermee weg komt om handtekeningen te gaan vervalsen. Gelukkig is het KiFid dus dat is een mooie partij.

Barman

PJ 66 schreef:Iedereen mag weten dat Post.nl nu ook een strafbaar feit heeft gepleegd door valse handtekeningen te gaan zetten.
Het is toch zonder handtekening in je brievenbus gegooid? :roll:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik vraag me af hoe Post.nl hiermee weg komt om handtekeningen te gaan vervalsen. Gelukkig is het KiFid dus dat is een mooie partij.
Kan U op voorhand al zeggen dat PostNl hier gemakkelijk mee weg komt. Lees en huiver op heel veel fora.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zakken met aangetekende brieven in de sloot: het zal inderdaad niet lang meer duren.

Barman

PJ 66 schreef:Ja zonder handtekening in de brievenbus gegooid, maar in zijn eigen adm. zet ie natuurlijk een valse handtekening.
Heb jij die gezien dan?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Het Kifid zou natuurlijk bij PostNL kunnen aangeven dat de brief niet bezorgd is.

Als PostNL dan met een handtekening komt, is dit toch wel enigzins vreemd omdat TS aangeeft niet getekend te hebben.

PJ 66

Dat bedoel ik maar. Post.nl heeft wat uit te leggen. Ook naar KiVid toe die hiervoor extra heeft betaald.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

laat toch gaan! Ik heb even bij uw berichten gekeken en u maakt van iedere mug een olifant.... alleen al het feit dat het Kifid u aangetekend iets stuurt.... wat nu weer!?

U ligt werkelijk met iedereen overhoop.

Dat is niet erg
, moet u helemaal zelf weten, u kan waarschijnlijk alleen gelukkig zijn als u met iedereen en alles ruzie zoekt.Maaris het echt nodig om alles te delen?

Tip: u bent nog geen 50, solliciteren bij de Ombudsman, dat lijkt mij nou een mooie baan voor u!

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Persoonlijk zou ik het maar wat fijn vinden als ze een aangetekend poststuk door mijn brievenbus gooien als ik er zelf niet ben. Dan hoef ik 2 dagen later in ieder geval niet zelf langs een servicepunt om hem op te halen.

Aangetekend zie ik toch echt als een service naar de verzender. Dat is ook de partij die er voor betaalt en de service dus afneemt. Ik snap dan ook niet dat u zich, als ontvanger, hier zo druk over maakt.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

PJ 66 schreef:Iedereen mag weten dat Post.nl nu ook een strafbaar feit heeft gepleegd door valse handtekeningen te gaan zetten. Ik vind dit zeer ernstig gedrag en eis sowieso die handtekening.
Als KiFid het niet aangetekend heeft met handtekening retour dan kan jij helemaal niet bewijzen dat de bezorger hier zelf voor getekend heeft.
Voor KiFid of voor wie dan ook is het allerbelangrijkste dat het is aangekomen bij je en dat is het dus niets om je druk over te maken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Jefdus schreef:Persoonlijk zou ik het maar wat fijn vinden als ze een aangetekend poststuk door mijn brievenbus gooien als ik er zelf niet ben. Dan hoef ik 2 dagen later in ieder geval niet zelf langs een servicepunt om hem op te halen.

Aangetekend zie ik toch echt als een service naar de verzender. Dat is ook de partij die er voor betaalt en de service dus afneemt. Ik snap dan ook niet dat u zich, als ontvanger, hier zo druk over maakt.
Misschien omdat PostNL er steeds vaker een zooitje van maakt?

Gesloten