| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] post.nl
-
ester.twight
- Contacteer:
post.nl
Mijn verstandelijke dochter is aangerand door de pakketbezorger, heb toen post.nl gebeld en die zeiden dat er een andere bezorger zou komen voortaan, maar helaas hij blijf in onze buurt steeds pakketjes bezorgen en zo ook bij ons. Natuurlijk ook aangiften gedaan bij de politie en nu is meneer de pakketbezorger boos en wij krijgen onze pakketjes niet meer, hij maakt steeds een melding dat wij niet thuis waren en als je dan belt naar post.nl, zeggen ze steeds dat ze het doorgeven aan zijn leidinggevende ....Dit houd maar niet op en ik ben het echt beu ...Mijn dochter heeft schade, mijn pakjes komen niet en hoge telefoonkosten...misschien een advocaat nemen of zo...moedeloos
-
NeoDutchio
Re: post.nl
Wanneer heeft u aangifte gedaan en wat heeft de politie daarmee gedaan? Dat lijkt mij het eerste om druk over te maken. Dat u tijdelijk de pakketjes niet krijgt en elders moet ophalen lijkt mij dan nog het minst erge.ester.twight schreef:Mijn verstandelijke dochter is aangerand door de pakketbezorger, heb toen post.nl gebeld en die zeiden dat er een andere bezorger zou komen voortaan, maar helaas hij blijf in onze buurt steeds pakketjes bezorgen en zo ook bij ons. Natuurlijk ook aangiften gedaan bij de politie en nu is meneer de pakketbezorger boos en wij krijgen onze pakketjes niet meer, hij maakt steeds een melding dat wij niet thuis waren en als je dan belt naar post.nl, zeggen ze steeds dat ze het doorgeven aan zijn leidinggevende ....Dit houd maar niet op en ik ben het echt beu ...Mijn dochter heeft schade, mijn pakjes komen niet en hoge telefoonkosten...misschien een advocaat nemen of zo...moedeloos
Zonder dat justitie een uitspraak gedaan heeft mag deze postbezorger, hoe zuur ook, gewoon blijven rondrijden in de buurt. Pas na een veroordeling en gebiedsverbod is dit niet meer toegestaan.
Re: post.nl
Los van dat wachten op de politie en justitie een lang en emotioneel iets is, heeft dat proces gewoon een zekere doorlooptijd, daar is niet zo heel veel aan te doen. Er moet een stukje onderzoek en wederhoor van die bezorger plaatsvinden, en mogelijk dat een deskundige ook nog zal willen praten met je dochter, of haar behandelaars, etc etc. Doorgaans worden slachtoffers van zedenmisdrijven en hun familie wel goed op de hoogte gehouden, in zware gevallen is er een familierechercheur die je altijd kan benaderen. (aldus mijn zus in de crisis-jeugdzorg die dit al een paar keer heeft meegemaakt). Wat zegt de politie over de voortgang van de aangifte en het achterliggende onderzoek?
Wat je wél kan doen, is om te beginnen bestellen bij webshops die niet met PostNL bezorgen, of als dat onvermijdbaar is, dit af te laten leveren bij vrienden/ bekenden, dan hoef je dochter die man tenminste niet zo vaak meer te zien.
Wat je wél kan doen, is om te beginnen bestellen bij webshops die niet met PostNL bezorgen, of als dat onvermijdbaar is, dit af te laten leveren bij vrienden/ bekenden, dan hoef je dochter die man tenminste niet zo vaak meer te zien.