Na het kenbaar maken van postbezorging in Tiel die compleet mis gaat, volgt er een twitter gesprek. Daarin valt op dat ieder antwoord dat gegeven wordt een andere naam bevat die antwoord geeft.
Post wordt al een maand niet bezorgd of slechts gedeeltelijk. In trappenhuizen van flats worden poststukken bovenop brievenbussen gelegd van andere straten. Als je dit meldt bij PostNL en alle gegevens doorgeeft willen ze alleen maar meer en meer gegevens. Je moet nog net niet zelf de bezorger achterhalen en aanspreken.
Gevolg is dat ze niks doen met je klacht en je verkeerde post maar terug in een brievenbus moet stoppen. Ik vind het dan niet raar dat de bezorging van de post steeds duurder wordt.
Bijlage van het gesprek met PostNL via Twitter.
Gebeurd dit bij meer mensen of is dit een uitzondering.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbezorging door PostNL een zooitje
Postbezorging door PostNL een zooitje
- Bijlagen
-
- twitter postnl 12 08 2018.pdf
- Gesprek met PostNL via Twitter
- (358.65 KiB) 46 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
sylvesterb
Re: Postbezorging door PostNL een zooitje
Zover ik lees stelt PostNL gewoon terechte vragen om goed onderzoek te doen.David70 schreef: Gevolg is dat ze niks doen met je klacht en je verkeerde post maar terug in een brievenbus moet stoppen. Ik vind het dan niet raar dat de bezorging van de post steeds duurder wordt.
Jij bent (goedbedoeld) Postbode gaan spelen door de post op het juiste adres te bezorgen, maar hierdoor heeft PostNL geenidee wat er mis is gegaan. Als je de post gewoon in de brievenbus doet met de melding "onjuist bezorgd" komt hij weer in het post traject en zien ze ook dat de postbode iets verkeerd doet. Nu is het enkel jouw woord, want de ontvangers hebben niet door dat jij het bezorgd hebt i.p.v. de postbode.
Het hogere tarief heeft niets te maken met dit soort zaken, dit komt gewoon omdat er steeds minder post wordt bezorgd.
Re: Postbezorging door PostNL een zooitje
Ik had al een foto van de poststukken doorgestuurd. Ik had de postcode waar het verkeerd is neergelegd met huisnummers. Mijn Postcode en nr. Via de app van postNL gegevens doorgestuurd aan ze. Mijn telefoon, email, enz enz. Hoeveel gegevens heb je nodig. Dat is een probleem die kenbaar wordt gemaakt voor bewijsvoering neerleggen bij je klanten.
Dat zou wel een hele rare wereld worden dat de consument aan het bedrijf waar ze iets gekocht hebben, een groot deel van de bewijsvoering en verstrekken van gegevens bij de klanten neerleggen.
Dat zou wel een hele rare wereld worden dat de consument aan het bedrijf waar ze iets gekocht hebben, een groot deel van de bewijsvoering en verstrekken van gegevens bij de klanten neerleggen.