LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbezorging door TNT-post wordt steeds slechter

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
heuvel4

postbezorging door TNT-post wordt steeds slechter

Ongelezen bericht door heuvel4 »

Ervaring: de bezorging van de post door TNT wordt slechter.
Gewoon door slecht personeel (kan ook niet anders,want wie wil er nu nog werken bij TNT-Post ?)
Post wordt op ander adres afgeleverd (blijkt achteraf), post niet voor mij bestemd doen ze ook gewoon in m'n brievenbus. Post die je zelf verzendt komt niet aan.
Klacht ingediend bij TNT-post, maar het is ongelofelijk wat voor slecht antwoord en welke vragen je krijgt. Ook inmiddels de Postbezorgster persoonlijk aangesproken toen het weer mis ging. Een onnozel antwoord, en "ik heb het zeker niet goed gelezen".
Kortom : het wordt tijd dat andere partijen op korte termijn ook de post kunnen bezorgen. Want TNT ben ik inmiddels meer dan zat !

helpendhandje

Re: postbezorging door TNT-post wordt steeds slechter

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Voor de goede orde wat betreft het verkeerd bezorgen: indien post geadresseerd is op uw adres maar op een andere naam (bijv. die van de buren) dienen de postbezorgers af te leveren op het op de envelop vermeld adres, ook al weten ze dat de tenaamstelling de buren betreft.
Als verzenders adresseren op Jansen, Poststraat 4 te Sint Juttemis :mrgreen: en Jansen woont op nummer 8 of zo dat treft TNT dan dus geen blaam.
krijg hardnekkig post voor de halve straat omdat op de envelop dan huisnr 1 staat en ja, daar woon ik. Dus loop wekelijks wel even post in de juist bus te stoppen bij buren.
Maar echt heel erg fout bezorgen is idd uit den boze.

By the way, hier wordt inmiddeld een keer of 3 per dag door diverse bedrijven post bezorgd (TNT, Sandd en nog iets ) en bij allemaal gelden dezelfde regels.
(met alle respect voor inval- en vakantiekrachten want dan gaat het vaak fout)

JtC

Re: postbezorging door TNT-post wordt steeds slechter

Ongelezen bericht door JtC »

Heuvel, ik mag wel zeggen dat ik regelmatig pakketten en brievenbuspost verzend via TNT. Tot op heden heb ik nog geen enkel probleem meegemaakt. Hoe kan dat? :wink:

Gesloten