LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNl: Pakketje kwijt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Willy-w79

PostNl: Pakketje kwijt

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Hier een klacht over een bezorger van Postnl in Enschede.
Ik heb zaterdag bij Topdrogist.nl een bestelling geplaatst en gelijk betaald. gisteren een mailtje gekregen dat het was aangeboden aan postnl en een track&trace nr.

Vanmorgen gekeken en er stond dat de bezorger onderweg was en ik kon het pakje tussen 11:00 en 13:00 verwachten. Ik ben toen achter de pc gaan zitten waar ik heel goed zicht heb op de straat en trappenhal. Ik heb er van 12:00 tot 14:30 gezeten maar heb geen bezorger gezien. Toen ik het T&T nummer weer gecheckt had stond er tot mijn verbazing er dat het pakketje om 13:52 was afgeleverd bij de buren op nr 21 :o Ben toen gelijk naar die buren gegaan maar die waren al net zo verbaas als ik. Nu vertrouw ik deze mensen best wel en omdat ik zelf ook geen bezorgers heb gezien, er niet gebeld is en er ook geen kaartje in de bus lag kan ik mij maar 1 ding bedenken; De bezorger is nooit langs geweest en houd het pakketje zelf. Contact opgenomen met postnl maar die konden verder niks doen, het distributiecentrum hier gebeld en gevraagd of de bezorger mij kon laten zien waar ie het precies had bezorgt maar die is helaas niet op komen dagen. Dit bevestigde mijn vermoedens overigens wel.

Gelukkig had ik bij de bestelling de optie "niet bij de buren" erbij gekocht voor 1 euro maar is het door een fout toch als standaard pakket aangeboden bij postnl. Hierdoor heb ik na contact te hebben gezocht met Topdrogist.nl, de toezegging gekregen dat de bestelling opnieuw zou worden verzonden. Uiteraard met de NBB optie dit keer.
Nu kan ik alleen maar afwachten of het deze keer wel gewoon bezorgd gaat worden, anders was dit de eerste en gelijk de laatste keer dat ik iets via een webshop heb besteld. Het is jammer dat sommige bezorgers gewoon niet te vertrouwen zijn en daardoor fikse buren ruzies zouden kunnen veroorzaken. Ik hoop dat Trosradar dit ook oppikt en er misschien een item over gaat maken om deze misstanden eens aan te pakken.

TIP: Bestel nooit als je het ook in de winkel kunt kopen, die paar euro is deze ellende niet waard. Dat weet ik nu ook...

M.v.G William
Laatst gewijzigd door Willy-w79 op 07 jun 2012 17:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Willy-w79

Re: PostNl: Pakketje kwijt

Vanmorgen officieel klacht ingediend en de bezorger zal erop worden aangesproken. Gelukkig de 2de zending vandaag wel gewoon ontvangen en moest er ook voor tekenen. Maar wat een onhandig ding, ik herkende mijn eigen handtekening niet eens. Makkelijk te vervalsen dus.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik zou de titel wat specifieker maken. Nu scheer je alle PostNL bezorgers over 1 kam. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk vindt als jij en je collega's als onbetrouwbaar worden bestempeld omdat 1 collega naast de pot heeft gepiest....

Willy-w79

GJvdZ schreef:Ik zou de titel wat specifieker maken. Nu scheer je alle PostNL bezorgers over 1 kam. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk vindt als jij en je collega's als onbetrouwbaar worden bestempeld omdat 1 collega naast de pot heeft gepiest....
Daar hebt u helemaal gelijk in, en dat is ook nooit mijn bedoeling geweest. :oops:
Uiteraard mijn excuses voor de eerlijke postbezorgers

Gesloten