LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postpakket TPG post, bij buren afgeleverd zonder bericht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

postpakket TPG post, bij buren afgeleverd zonder bericht

Ongelezen bericht door Gast »

Op 4 -08-2004 is een pakkeet voor mij verstuurd vanaf het postkantoor in Amstelveen. Dit pakket is nooit bij mij aangekomen en ik heb ook geen bericht ontvangen waar het dan zou zijn. Ik heb contact opgenomen met de afzender en deze gaven mij een barcode en een internet adres. Het pakket zou afgeleverd zijn op 06-08-2004. Als dat bij de buren zou zijn dan zou ik bericht krijgen waar en wanneer dat was. niets gezien maar ik kon wel de afzender een zoekopdracht laten doen. dit bleek niet te kunnen. Vervolgens heb ik voor de4e keer een 0900- nummer araison van 45 eurocent per minuut gebeld. Beet: voorgaande was nooit gezegd want een zoekopdracht kon niet. bij buren afleveren kon wel, ja, had een berichtje afgegeven moeten worden maar er is niets aan te doen...weg spullen, weg geld en welke buur zou de dief zijn en met mijn tafeltjes in huis zitten? ik werd boos en heb hen verweten geen verantwoording te nemen voor hun fouten. Ik kreeg geen naam of leidinggevende aan de lijn.

Groet van Saskia

Bertje_2004

Re: postpakket TPG post, bij buren afgeleverd zonder bericht

Ongelezen bericht door Bertje_2004 »

Dit verbaast me niets... bij ons worden pakketjes doodleuk in de tuin gelegd of door het kattenluikje naar binnen gegooid. Tot 2x toe hebben we een pakketje met een waarde van 300 euro gewoon in de tuin teruggevonden terwijl we gewoon thuis waren! De betreffende bezorger vond het blijkbaar teveel werk om even aan te bellen.

We hebben daar een klacht over ingediend en werden teruggebeld door de bezorger zelf die het maar vreemd vond dat we dit niet normaal vonden... De eerstvolgende keer zeg ik gewoon dat we het pakketje nooit hebben ontvangen, es kijken wat ze er dan aan gaan doen...

Gast

Dat mag niet liegen bedoel ik.

Gast

Geplaatst op 21 Aug 2004 12:12 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Dat mag niet liegen bedoel ik.
wat is dit nu voor onzin?
moeten de mensen zich dan wel laten belazeren door tpg-post?
schei toch uit en verkoop geen onzin.

ina

Ongelezen bericht door ina »

Dit is een bekend verhaal, het gebeurd hier ook regelmatig. Ik heb regelmatig pakketten waar door de afzender duidelijk op vermeld word NIET BIJ BUREN AFLEVEREN MAAR VOLGENDE WERKDAG OPNIEUW AANBIEDEN. Hier trekken ze zich niets van aan en zetten het vrolijk bij de buren neer zonder een bericht achter te laten. Ook is het normaal dat als je niet thuis bent TPG éénmaal terug komt op de volgende werkdag, vergeet het maar, je kan het zelf ophalen bij het postloket wat zo beperkt open is dat het soms 5 dagen duurd eer je je pakket binnen hebt. Heb al eens klachten ingediend bij KPN, waarop ze berichtten deze klacht netjes af te wikkelen maar hierop hoor je nooit meer wat.

Pieter100

Ongelezen bericht door Pieter100 »

Ook bij ons worden regelmatig pakjes bij de buren afgegeven :!:
Ook wij vragen ons wel eens af waar een pakje gebleven is :?:
Soms weten we dat niet zeker.....
Geef mij maar die oude PTT terug , toen liep alles perfect :!: :!:

TPG-er Jan

Ongelezen bericht door TPG-er Jan »

Dit is exact wat onze baas van ons verlangt. We kennen de buurten wel een beetje en waar we het vertrouwen laten we de pakjes achter bij de buren of bij de achterdeur. Geen problemen mee gehad dusver.

Heidy

Ongelezen bericht door Heidy »

Bij mij werd een pakketje ook voor de deur gezet. De voordeur wel te verstaan. Als je langloopt kan je het gewoon meenemen en niemand die dat ziet.
Ik vind dit gewoon aso. Wie denken ze wel dat ze zijn die postbodes.
Lezen kunnen ze ook al niet.
Ik krijg steeds post van de buren of van mensen uit een andere flat.
Ze moeten leesles krijgen vind ik!!! :twisted: :twisted: :twisted:

HJMMeijer

Ongelezen bericht door HJMMeijer »

In juni ben ik verhuisd en heb de Verhuisservice van TPG Post ingeschakeld. Goed idee dacht ik. Niet dus. Na een tijdje viel het me op dat ik veel minder post kreeg dan eerst. Het zal wel aan de zomer liggen dacht ik, veel bedrijven zijn dicht. Maar toen ik een keer langs mijn oude huis ging, bleek daar een hele stapel post te liggen. Terwijl ik voor 3 maanden verhuisservice betaald heb!! Meteen een klacht ingediend. Die zou netjes afgehandeld worden en het zou niet meer gebeuren. Een maand verder nu en hetzelfde verhaal. Ik zit nu te wachten op mijn tickets voor mijn vakantie volgende week, maar niets!! Ga maar weer eens bij mijn oude huis langs, maar eerst weer een klacht indienen. Geen idee of dat helpt. Heeft iemand hier ook ervaring mee en zoja, een betere oplossing?

EX-TPG

Ongelezen bericht door EX-TPG »

Dat ligt aan het Rayon .
Waar ik werkte hoefde je dat niet te doen .
Gelazer of soms zelfs ontslag (niet de reden waarvoor ik er niet meer werkt).
Hier ook een Topic erover .

Waarom radar me eerdere bericht heeft verwijderd begrijp ik niet .

Gesloten