Het is heel simpel.. de meeste mensen stellen het wel op prijs dat ze niet achter hun pakketjes aan hoeven (als je overdag niet thuis bent kan je dus alleen op zaterdagochtend terecht).. En mensen die er bezwaar tegen hebben kunnen dit laten vermelden op het pakketje.. Is dat nou zo moeilijk?
Geplaatst op 18 Apr 2005 13:41 door PJ66
Eindelijk mensen die het begrijpen. Post van anderen hoort NIET bij de buren te liggen ook al ga je daar goed mee om. Gelukkig eindelijk ook mensen die het door hebben.
En nog maar eens goed nagevraagd, mijn zus werkt bij een adcocaten buro, JURIDISCH is TPG en andere diensten fout.
Dus dit kun je niet op de klant afschrijven. Lees het wetboek maar eens na voordat je zo reageert!!:twisted:
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postpakketjes bij TPG; niet thuis dan de buren!!
Re: Postpakketjes bij TPG; niet thuis dan de buren!!
Ook al heb je nog zo'n goede band met de buren: het gaat ze niets aan wat je bestelt e.d. Daarnaast lijkt het me dat TPG niet voldoet aan z'n verplichtingen ten opzichte van de verzender. Die heeft gewoon betaald voor aflevering bij jou thuis en niet voor aflevering bij de buren. Stel je eens voor wat er zou gebeuren wanneer ze hetzelfde zouden doen met brieven. Kortom: heeft meer te maken met luie postbodes
Jazeker wel. Steeds andere. En ik heb een breedbeeld tv, dvd speler, 3 kerstpakketten dit jaar, een snowboard etc. etc. De postbode komt steeds gezellig op bezoek, die probeert het niet eens meer bij de buren maar komt rechtstreeks naar ons. We hebben nooit lang een slechte relatie met de buren, en een hele goeie met de postbode. Elk pakketje nemen we aan...Heeft u buren dan ma tokkie hihihihihhi
Gewoon een klein briefje bij de deurbel hangen met de tekst bij geen gehoor pakket[post] niet elders afgeven.