LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijs Set Top Box pakket van Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hkorpel

prijs Set Top Box pakket van Canal Digitaal

Ongelezen bericht door hkorpel »

De prijs van het Set Top Box Pakket van Canal digitaal is verhoogd van 1,67 euro per maand naar 2,50 per maand
. Een belachelijk hoge prijsstijging. :( :x :cry: :twisted:

Gast

Re: prijs Set Top Box pakket van Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

Aaaaah jaaaa, lekker belangrijk......en dan ook nog 2 topics openen. Je kunt natuurlijk overal over zeuren....

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nou nou nou 2,50 per maand, hoe durven ze. Ik zou protestacties op starten, handtekeningen verzamelen. politici inschakelen en de pers erbij halen.

GET A LIFE !!!!!!

Gast

Hoezo dan Karr? Verkoop jij die producten?

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nee ik verkoop niet aan particulieren.

Jawel

Ongelezen bericht door Jawel »

Jij verkoopt wel iets Karr, namelijk de grootste onzin, in ieder topic moet je wel iets te snotteren hebben, je commentaar raakt kant nog wal.

In plaats van telkens zo negatief op te reageren, zou je je verstand eens moeten gebruiken, door wat meer respect te tonen voor anderen dwing jezelf ook wat respect af.

Gast

Mijneerste abonnement bij Canal Digitaal kostte hfl30,-. Daarna werd het €13,61 , dus netjes omgerekend. Toen een verhoging naar €15,- (+11%).Weer een jaar verder verhoging naar €19,95 (+35%). Nu weer een jaar verder en deze keer een verhoging naar €29,95. (+50%).

Deze verhogingen zijn echt van de zotte. En je krijgt er niets extra voor.
Als ze zo doorgaan kan ik denk ik beter weer kabel televisie nemen.

kijker free tv

Ongelezen bericht door kijker free tv »

Het bevreemd mij dat sommige zo laconiek reageren (waarschijnlijk medewerkers) of lui met een ongelofelijk bord voor hun kop.

Canaal Digitaal heeft zich eerst op een listige manier meester gemaakt van het gratis nl pakket (zij zouden over de juiste administratieve software beschikken)

Canaal Digitaal heeft vervolgens zich op een listige juridische manier onder het contract irdeto1 weten te wurmen

Canaal Digitaal hanteert doet nu een zeer onzorgvuldige administratie ,die Moi laat betalen 15 euro , en maat van Moi 20 euro in rekening brengt.

zelfs 3 andere kennissen voorziet van een maandelijkse update op een kaart waar nog nooit een cent voor betaald is met uitzondering van het aankoopbedrag van de kaart dan .

Tevens verhogen ze nu de netjes betalende klant tot een bedrag van 29,95 voor een "gratis pakket" .

Ook is het zo dat het gratis pakket op zelfde kaart zit als hun ppv kanaal, waardoor je fraude gevoeligheid verhoogt van hun ppv pakket .

dus problemen doorberekend van een betaal tv op een gratis abbo (waarom bleef dit niet bij het oude gekraakte systeem als dat toch gratis is)

Ook hebben ze met deze actie de (meerdere) hackers nu aangespoord het pakket te kraken en daarbij nu dus ook hun ppv pakket .

het bedrijf was altijd al uit de aandacht van de hackers voor z'n financieel onaantrekkelijk pakket om te hacken.( zie sat-forums)

door deze inkopper hopen vervolgens snel hun nieuwe nds systeem dat klaar staat te kunnen invoeren met de gebruikelijke financiële verhoging

hun slogan naar de klant is "haal meer uit je tv" persoonlijk denk ik dat dit een foutieve typo is ,...en portemonnee moet zijn

Gast

Ik ben al ver over de 100 Euro kwijt om geregistreerd te worden bij Canaldigitaal
Bij aanmelding krijg ik steeds het bericht van onbekend smartcardnummer en moet ik bellen voor 80 Eurocent per minuut, per telefoon ben ik alleen al wel ruim 20 minuten kwijt en daar wordt dan alleen weer verteld dat aanmelding alleen per Email kan.
En dan hoor je van anderen dat de Nederlandsche zenders vrij te ontvangen zijn, hoezo vrij
Wat wel werkt dat wanneer er enkele zenders soms wekelijks verdwenen zijn en je belt voor 80 Eurocent per minuut dan is dat gelijk weer hersteld maar kost wel steeds 20 tot 25 minuten
Zijn er meer met deze problemen

Willem66

Ongelezen bericht door Willem66 »

Ik ben het met hkorpel eens. Het gaat niet zozeer om het bedrag (alhoewel, een bedrag van 29,95 per jaar voor iets dat zogenaamd gratis is, vind ik toch wel veel) maar om het principe. Canaldigitaal voert de prijsverhogingen nogal stiekem uit. Vorig jaar april was de prijs nog 15,- per jaar, toen 19,95 en nu al 29,95! Ik ben helemaal niet geïnformeerd over de prijsstijgingen, maar zag het ineens in mijn rekeningenoverzicht.

Ik ben toen op de internetsite van Canaldigitaal gaan kijken, daar staat de prijsverhoging wel gemeld, maar ze dienen m.i. de abonneehouders via een brief of e-mail tijdig op te hoogte te brengen.

Gesloten