LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prime line en beter bed
prime line en beter bed
bij beter bed een bed gekocht en toen overeenkomst aangegaan met prime line voor maandelijkse betaling.zo is het in de winkel uitgelegd.op de overeenkomst staat ook per 22e van iedere maand dat het betaald word en van mijn rekening gaat.achteraf blijkt het dus dat je ineens aan een creditkaart vast zit en hiervoor ook betaald.bij navraag hierover over deze kaart en of ik hier van af kan is deze zonder dat ik schriftelijk dit heb toegezegd al geblokkeerd.je moet ook zelf zorgen dat voor die 12 maanden het hele bedrag is betaald anders komt er rente bovenop.ze zijn slecht bereikbaar per telefoon.de voorwaarde worden in de winkel minimaal verteld.je krijgt alleen te horen dat je per maand kan betalen.zo ben ik ook die overeenkomst aangegaan.eenmaal getekend en paperen binnen krijgen van prime line blijkt alles anders te zijn dan dat in winkel gezged is.aan de telefoon doen ze ook net of alles heel duidelijk is en jij gek bent.nou wie is hier mee ook bekend?
Re: prime line en beter bed
Je heb een prime-line contract getekend. Hier staat alles in. Goed lezen voordat je ergens je handtekening onder zet....
Ook wij kochten een slaapkamer bij Beter Bed wij deden een aanbetaling maar onze slaapkamer is nog steeds niet geleverd wij wachten al ruim 4 maanden. Wij hebben weliswaar geen prime-line contract getekend. Maar misschien krijg ik op deze manier wat meer reacties op de lange leveringstijden bij Beter Bed. of misschien heeft u ook zolang moeten wachten op de levering.
Het is inderdaad heel vervelend dat je aan die kaart vast zit ,heb ik ook gehad, ik kocht een tv (rentevrij )na een jaar betalen, maar mooi dat je voor TWEE pasjes moet betalen ,nu waren kosten van het pasje de enigste onkosten die ik hierdoor had ,maar ik voelde me behoorlijk genaaid!!!
Na afloop had ik keurig netjes OP TIJD betaald bleek dat ik nog rente zou moeten betalen!! dus NIET ik heb 3 keer moeten bellen alles naar een opgezocht antwoordnummer teruggestuurd en EINDELIJK was ik er af!!!!
En natuurlijk moet je eerst het contract lezen daar staat op dat je pasjes krijgt maar niet dat je daar voor moet betalen en dat je om de 2 weken aanbiedinge krijgt om nog maar meer te lenen en hun reking te spekken, hoe komen mensen in de problemen ZO dus.
Na afloop had ik keurig netjes OP TIJD betaald bleek dat ik nog rente zou moeten betalen!! dus NIET ik heb 3 keer moeten bellen alles naar een opgezocht antwoordnummer teruggestuurd en EINDELIJK was ik er af!!!!
En natuurlijk moet je eerst het contract lezen daar staat op dat je pasjes krijgt maar niet dat je daar voor moet betalen en dat je om de 2 weken aanbiedinge krijgt om nog maar meer te lenen en hun reking te spekken, hoe komen mensen in de problemen ZO dus.
Volgende keer gewoon een GO!Card aanvragen tot 2.300 euro extra bestedingsruimte bij www.go-shop.nl. Geen flauwe kul maar gewoon duidelijkheid per maand + gratis gebruik van een door Europay goedgekeurde Maestro debet card waarmee je kan pinnen, chippen en contant geld kunt opnemen tot een maximum limiet.
Hallo,
Ik heb 3 jaar geleden een bed besteld bij Beter bed. Mijn ombouw en alles werd op tijd geleverd, eigenlijk voor mezelf nog te vroeg omdat we nog druk bezig waren in het huis. Alleen hadden ze het goede matras nog niet. Dus ik kreeg een gloednieuw leenmatras. Wat ik eigenlijk wel netjes vond. Uiteindelijk werd ik dan gebeld dat mijn matras binnen was, of ik dat even in het filiaal hier kon halen. Een matras van 180x200. Die vrouw vertelde mij dat ik dat makkelijk dubbelgevouwen in mijn auto kon meenemen. Ja tuurlijk in een klein 3 deurs autootje. Uiteindelijk hebben ze het dan toch laten bezorgen. Toen wij klaar waren en ik het bed wilde opmaken met mijn hoezen van 240x200 kwam ik er achter dat ik de verkeerde maat had gekregen. 240x220. Ja en 20 cm is een groot verschil. Dus alle hoezen aan mijn moeder gegeven en nieuwe gekocht.
Nu na bijna 3 jaar heb ik elke ochtend last van mijn rug. Komen we er ´te laat´ achter dat we het verkeerde matras hebben gekregen. Nu ga ik vrijdag met de bon naar beter bed. En kijk wel wat ze doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb 3 jaar geleden een bed besteld bij Beter bed. Mijn ombouw en alles werd op tijd geleverd, eigenlijk voor mezelf nog te vroeg omdat we nog druk bezig waren in het huis. Alleen hadden ze het goede matras nog niet. Dus ik kreeg een gloednieuw leenmatras. Wat ik eigenlijk wel netjes vond. Uiteindelijk werd ik dan gebeld dat mijn matras binnen was, of ik dat even in het filiaal hier kon halen. Een matras van 180x200. Die vrouw vertelde mij dat ik dat makkelijk dubbelgevouwen in mijn auto kon meenemen. Ja tuurlijk in een klein 3 deurs autootje. Uiteindelijk hebben ze het dan toch laten bezorgen. Toen wij klaar waren en ik het bed wilde opmaken met mijn hoezen van 240x200 kwam ik er achter dat ik de verkeerde maat had gekregen. 240x220. Ja en 20 cm is een groot verschil. Dus alle hoezen aan mijn moeder gegeven en nieuwe gekocht.
Nu na bijna 3 jaar heb ik elke ochtend last van mijn rug. Komen we er ´te laat´ achter dat we het verkeerde matras hebben gekregen. Nu ga ik vrijdag met de bon naar beter bed. En kijk wel wat ze doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Als je reageerd, reageer dan op het eerste artikkel en niet een nieuw verhaal gaan verzinnen!
Kan mij het schelen .... dat bed komt wel en zon creditcard is best handig. Ik laat me gewoon gebruiken op de boot ofzo .... zo te zien ben ik net zo blond als de rest van de posters hier. Colina, Anita ... als het maar eindigt op "A"
-
Heb zelf ervaring met primeline. Pas op met "koop nu en betaal later", want dan kom je met primeline in contact. Wat die creditkaart betreft je zit er aan vast en niet alleen dat. Vanaf dat je het contract hebt getekend wordt je al geregistreerd bij BKR.
De creditkaart wordt gezonden naar je adres, tegelijkertijd met de pincodes. Komt het toevallig niet aan of is er bij de bezorging iets fout gegaan en heeft iemand anders gepint, dan wordt er gezegd. [/b]Je moet aangifte doen bij de politie
Dan denk ik "Hoezo"? Mijn verhaal is dat ik de kaart niet had verwacht, dus heb niets gemerkt. Dan komt er ineens een groot bedrag op mijn rekening van Primeline. Zou ik aangevraagd hebben. Binnen 3 dagen heb ik dit telefonisch retourgestort. Dit was in 1997. Dan hoor je niets meer, maar in 1999 gaat men dreigen met incassos en rechters enz.
Ik heb juridische info ingewonnen en zolang primeline niet kan bewijzen dat ik iets heb ontvangen, en dat kunnen ze niet (geven ze ook toe), dan betaal ik niet. Ik ben zover dat primeline uit coulance de gepinde bedragen wil kwijtschelden, maar alle kosten enz moet worden betaald. Hoe men dit berekend ik weet het niet, maar laat de rechter hier maar over beslissen
De creditkaart wordt gezonden naar je adres, tegelijkertijd met de pincodes. Komt het toevallig niet aan of is er bij de bezorging iets fout gegaan en heeft iemand anders gepint, dan wordt er gezegd. [/b]Je moet aangifte doen bij de politie
Dan denk ik "Hoezo"? Mijn verhaal is dat ik de kaart niet had verwacht, dus heb niets gemerkt. Dan komt er ineens een groot bedrag op mijn rekening van Primeline. Zou ik aangevraagd hebben. Binnen 3 dagen heb ik dit telefonisch retourgestort. Dit was in 1997. Dan hoor je niets meer, maar in 1999 gaat men dreigen met incassos en rechters enz.
Ik heb juridische info ingewonnen en zolang primeline niet kan bewijzen dat ik iets heb ontvangen, en dat kunnen ze niet (geven ze ook toe), dan betaal ik niet. Ik ben zover dat primeline uit coulance de gepinde bedragen wil kwijtschelden, maar alle kosten enz moet worden betaald. Hoe men dit berekend ik weet het niet, maar laat de rechter hier maar over beslissen