2 keer over ben ik al gebeld door een callcenter die door tele2 aangenomen is voor contractverlenging. De eerste keer maakte ik me niet druk, maar vanmiddag werd ik voor de tweede keer gebeld door een callcenter met precies dezelfde vragen.
Net zoals vele andere Nederlanders heb ik me geregistreerd in het bel-me-niet register. Blijkbaar wordt er door Tele2 geen gehoor aan gegeven.
Ik heb de klacht bij hen neer gelegd en zij gaan er werk van maken. Ben zeer benieuwd!
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen bel-me-niet register
Re: Problemen bel-me-niet register
Dat register is niet voor klanten die al klant zijn van een bedrijf volgens mij.
Dus hebben ze alle recht om je te bellen om te verlengen.
Dus hebben ze alle recht om je te bellen om te verlengen.
Ze werken sowieso langs elkaar heen die callcenters. Eigenlijk moet er dan direct in hun systeem komen te staan dat het contract inmiddels verlengd is.
Niet dat ik straks het dubbele moet gaan betalen door een grote fout van Tele2.
Ik heb familieleden die precies hetzelfde meegemaakt hebben en die ook worden lastig gevallen door callcenters met telkens weer dezelfde vragen. Volgende keer ga ik er niet in mee. Het is geregeld en daar moeten ze het maar mee doen!!
Niet dat ik straks het dubbele moet gaan betalen door een grote fout van Tele2.
Ik heb familieleden die precies hetzelfde meegemaakt hebben en die ook worden lastig gevallen door callcenters met telkens weer dezelfde vragen. Volgende keer ga ik er niet in mee. Het is geregeld en daar moeten ze het maar mee doen!!
Maar niet 2 of meerdere keren met dezelfde vragen!
Het irriteert me niet dat ze me bellen. Dat ze contact daarover opnemen vind ik prima, maar dan moet het wel bij 1 keer blijven.
Maarja, laat ook maar zitten. Ik vind vanzelf wel een oplossing mochten ze me weer bellen. De hoorn ligt snel genoeg op het toestel nadat ik gezegd heb dat het allang verlengd is.
Het irriteert me niet dat ze me bellen. Dat ze contact daarover opnemen vind ik prima, maar dan moet het wel bij 1 keer blijven.
Maarja, laat ook maar zitten. Ik vind vanzelf wel een oplossing mochten ze me weer bellen. De hoorn ligt snel genoeg op het toestel nadat ik gezegd heb dat het allang verlengd is.