LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met bezorgdienst Sandd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
FredHgl

Problemen met bezorgdienst Sandd

Ongelezen bericht door FredHgl »

Sinds medio december 2017 heb ik grote problemen met bezorgdienst Sandd in postcodegebied 7551 Hengelo OV. Sinds die tijd ontvang ik nog nauwelijks post. Ik heb een abonnement op 3 tijdschriften die door Sandd bezorgd hadden moeten worden. Van de 11 nummers die ik in 2018 al zou moeten hebben heb ik er maar liefst 6 helemaal niet ontvangen en de overige 5 waren minstens 1 week te laat. En misschien mis ik nog wel veel meer poststukken. De laatste keer dat ik post heb ontvangen was op vrijdag 9-2-2018. Op klachten wordt niet gereageerd, of met de standaardzin 'we zullen het opnemen met de betreffende vestiging'. En daar blijft het dan bij. Ik ben benieuwd of nog meer mensen deze problemen hebben en dan vooral in mijn postcodegebied.

NeoDutchio

Re: Problemen met bezorgdienst Sandd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vertraging van een week is niet zo wonderlijk. Sandd bezorgt maar 2 keer in de week. Als het te laat aangeleverd waardoor bezorgdag 1 gemist wordt, wordt het dus een bezorgdag opgeschoven. Dan hoeft er maar iets mis te gaan (wat volgens de klachten regelmatig voorkomt), dan zit u inderdaad een week later.
Maar u heeft niets met Sandd te maken. U moet klagen bij diegene waar u besteld heeft. Deze besteed het vervoer uit en deze kan een klacht neerleggen. U bent enkel ontvanger, geen opdrachtgever. Dus elke keer dat iets te laat is klagen bij de juiste plek en hopen dat zij uw klacht doorzetten.

FredHgl

Ik weet dat de bezorgdagen dinsdag en vrijdag zijn dus dat zijn voor mij altijd spannende dagen. En uiteraard heb ik ook een klacht ingediend bij de uitgevers van de bladen o.a. de Consumentenbond en dan hoop ik maar dat ze daar ook echt iets mee doen. De bladen zijn ook allemaal wel na bezorgd (via PostNL) dus ik heb ze wel maar het kost allemaal wel extra tijd en veel ergernis.

R. Proctor

Ongelezen bericht door R. Proctor »

Ik heb zelf ook consumentenbond maar die word hier al jaar en dag bezorgd door postnl.
En je hebt 3 tijdschriften wat je zegt via Sand al 11 keer niet gekregen nou consumenten bond is 1x per maand
Dus dat zou betekenen dat je jan en febr 9 keer een tijdschrift niet krijgt dat zijn dus wekelijkse.

En als er dan later geleverd word bv op een woensdag en vrijdag dan een fout zit dan ben je al een week later weer

FredHgl

De Consumentenbond heeft meerdere uitgaven en een computerblad verschijnt eens in de 2 weken. Dan moet ik de Consumentenbond ook maar vragen hun bladen via PostNL te sturen.

R. Proctor

Meeste computerbladen worden op vrijdag uitgeleverd dus dan moet Sandd ze al op donderdag hebben om, ze vrijdag uit te kunnen leveren.
Komen die dus op vrijdag pas binnen kan Sandd ze dus niet meer op tijd verwerken en verzenden en kom je dinsdag dus aan de beurt.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Aangeven bij de verzender en hopen dat die voor een andere bezorger kiezen. Al zou ik niet weten welke. De 1 schjnt nog erger te zijn dan de ander. Nog een wonder dat we soms post krijgen...

R. Proctor

renewouters schreef:Aangeven bij de verzender en hopen dat die voor een andere bezorger kiezen. Al zou ik niet weten welke. De 1 schjnt nog erger te zijn dan de ander. Nog een wonder dat we soms post krijgen...
Bezuinigen daar ligt het grote toverwoord

Goflow

Ongelezen bericht door Goflow »

Heb begin maart geleden geboortekaartjes via sandd verstuurd. 75 totaal waarvan er ruim 14 niet aangekomen zijn. ik heb 2x via het klachtenformulier dit aangegeven en 3x zelf gebeld waarbij ik men op 27 maart min. vertelde "hier kunnen wij niets aan doen, de adressen waren vast fout". Ook reageerde men niet op berichten op Facebook.

Uiteraard zijn al deze adressen allemaal geverifieerd en ze klopte allemaal. Slechte klachten afhandeling, geen oplossingen werden geboden.

Gesloten