Hallo,
Ik ben een klein zelfstandig ondernemertje die nog geld te goed heeft
van een duits bedrijf. Ik heb reeds meerdere malen schriftelijk contact proberen te leggen met het bedrijf, maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn schrijven. Ik krijg niet veel geld (ongeveer 100,- euro) terug, maar het gaat mij ook om het principe, aangezien ik
zeer slecht behandeld ben aldaar.
Wie heeft een goede tip om een dergelijk bedrijf eens goed aan te
pakken en wat voor instanties ik daarvoor (eventueel in duitsland)
in kan schakelen?
Alvast bedankt,
Jelle
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met duits bedrijf.
-
flipvanderwaal
Re: Problemen met duits bedrijf.
Uit principe zou ik er gewoon nog 5000 euro tegen aangooien om die 100 euro terug te krijgen.
Hallo Jelle,
Een pittige brief in het duits naar zowel het bedrijf als ook de "handelskamer" KvK waar dat bedrijf staat ingeschreven doet vaak wonderen.
Het is een gezichtsverlies met een registratie die ze liever niet hebben want banken hebben inzage in dat dossier.
Succes
Gerrit (indien nodig help ik je wel met de brief)
Een pittige brief in het duits naar zowel het bedrijf als ook de "handelskamer" KvK waar dat bedrijf staat ingeschreven doet vaak wonderen.
Het is een gezichtsverlies met een registratie die ze liever niet hebben want banken hebben inzage in dat dossier.
Succes
Gerrit (indien nodig help ik je wel met de brief)
-
almeeerder
bedankt voor jullie antwoorden. Gerrit, hoe heet het KVK in duitsland? Heb je misschien een website? Ik heb trouwens een hele brief al in het duits geschreven aan het bedrijf zelf, maar daar reageren ze dus niet op!
-
gravedigger
Dat is de "handelskammer"
-
gravedigger