Hoi,
ik heb een proefabonnement genomen op Computertotaal via deze link: http://computertotaal.nl/page/contents/ ... nhoud.html (naar onderen scrollen). Maar het vreemde is dat het hier goedkoper is http://computertotaal.nl/ (naar onderen scrollen). Ik moet dus meer betalen, terwijl het volgens de tweede link goedkoper is. Hoe moet ik dit oplossen? Ik moet totaal 10 euro betalen omdat die administratiekosten er ook nog bij komt, terwijl dat er niet bij staat.
Alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Proefabonnement ComputerTotaal verschillende prijzen?
Re: Proefabonnement ComputerTotaal verschillende prijzen?
Helemaal geen LID worden.
Staan veel advertenties in
Staat veel info in maar niet over computers
Staan veel "gekleurde" testen in
Meeste wat er in staat kun je gratis vinden op computertotaal website, Computer Idee website, Tweakers website.
Zonde van de bomen zeg ik maar.
Staan veel advertenties in
Meeste wat er in staat kun je gratis vinden op computertotaal website, Computer Idee website, Tweakers website.
Zonde van de bomen zeg ik maar.
Nee, ik wil ook geen lid worden. Het was gewoon om die bladen goedkoper te krijgen. Maar je wil toch niet zeggen, dat je een proefabbonoment neemt dat je
Maar wat vind je dat op die ene link het duurder is en die ander link juist goedkoper? Wat moet ik doen?
krijgt?Staan veel advertenties in
Maar wat vind je dat op die ene link het duurder is en die ander link juist goedkoper? Wat moet ik doen?
Maar het is toch idioot voor woorden dat er verschillende prijzen wordt aangeboden? Terwijl het gewoon het precies hetzelfde is.
Er zou toch bij moeten staan dat er meerdere kosten erbij moet worden betaald? Net zoals die ringtones?
Er zou toch bij moeten staan dat er meerdere kosten erbij moet worden betaald? Net zoals die ringtones?
-
witte angora
Schakel de Tweede Kamer en de Media in (met name de Telegraaf en SBS6), roep een paar keer Schande! Schande! en dan zie je wel wat er gebeurt.Maar wat vind je dat op die ene link het duurder is en die ander link juist goedkoper? Wat moet ik doen?
Zeer waarschijnlijk gebeurt er niks omdat het niks is waar je je druk om moet maken. Je hebt gewoon een keertje 'pech' gehad. Je wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en toen je eenmaal zat, kwam je er achter dat je buurman een kaartje voor een stuiver gekocht heeft.
Such is life. Volgende keer heb jij weer een mazzeltje ten opzichte van een ander.