LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profiel aanpassen lukt niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Peter 2

Profiel aanpassen lukt niet

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Ik kreeg een mail van Tros Radar met de vraag mijn basisprofiel te controleren om testpanellid te kunnen blijven. Het lukt me echter niet om in te loggen, ik krijg óf een blanco pagina (Opera) óf een melding dat mijn gegevens onvolledig zijn (Internet Explorer). Dat is toch echt niet het geval. Ook uitzetten van de firewall helpt niet, cookies zijn enabled. Vorig jaar heb ik een soortgelijk probleem gehad, het lukte om een of andere reden toen pas nadat iemand van Tros Radar eerst met mijn gegevens had ingelogd.

gebruiker

Re: Profiel aanpassen lukt niet

Ongelezen bericht door gebruiker »

Die mail heb ik ook gehad. Je moest dan naar de trosradar site gaan en dan? Ga je naar de site testpanel, wordt er medegeeld dat die nog niet werkt. Waar je dan moet zijn, is mij ook een raadsel!

Bart Schoppens

Ongelezen bericht door Bart Schoppens »

Mij lukte het wel... maar je moet gewoon veeeeeeeeel geduld hebben. Je krijgt inderdaad een melding dat je gegevens niet kloppen. Laat dit gewoon even staan en na een minuutje zul je zien dat ie "doorspringt" naar het hoofdmenu.

Foutje in de programmatuur denk ik...

resp00113286

Ongelezen bericht door resp00113286 »

Helaas lukt het mij ook niet om mijn gegevens
te chekken
toch wel erg lastig :evil:

Peter 2

Mij lukte het wel... maar je moet gewoon veeeeeeeeel geduld hebben. Je krijgt inderdaad een melding dat je gegevens niet kloppen. Laat dit gewoon even staan en na een minuutje zul je zien dat ie "doorspringt" naar het hoofdmenu.
Ik heb intussen een uur gewacht, maar er gebeurt helemaal niks! :evil: :evil: :evil:

gebruiker

Ja, en als je dan beeld hebt, je toetst je gegevens in, staat er steeds dat de gegevens NIET kloppen. Ze kunnen de pot op, met hun I-pod.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Een vriendelijke internetsite is dit bij lange na niet, vanmiddag kreeg ik de mel;ding "too many users", dus laat me raden alle IPods zijn al weg :( :lol: en ook nu is de boel tergend langzaam. En dan al niet te spreken over het doorklikken en doorklikken. Als ik de gegevens verander kan je me toch ineens naar de goede link sturen :x

Peter 2

Het is me nu opeens wel gelukt om in te loggen, maar na de eerste pagina loopt de hele zaak vast. Ik zit al de hele avond te wachten, maar de volgende pagina wil niet verschijnen. :evil:

spekkie70

Ongelezen bericht door spekkie70 »

en nou kan dat i-pod ding me gestolen worden, maar ik kreeg ook al geen testen meer gestuurd..... :twisted: :twisted: :twisted:

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Bij mij verschijnt de mededeling Server is overbelast, probeer het later nog eens.

Vr. Gr. Hans.

de

Ongelezen bericht door de »

Ook mij lukt het nog steeds niet. Verkeerde inloggegevens die toch echt de juiste zijn.
Ik probeer het nog één keer en wat mij betreft kunnen ze dan ook de Pod op.

gebruiker

Ik geef het nu ook ECHT op. Ze bekijken het maar. Allerlei info erop gezet. Probeeer dit, probeer dat en steeds zijn je gegevens niet juist.

Ja, doeggggggg. Koop die I-Pod zelf wel!

MgrkX8

Ongelezen bericht door MgrkX8 »

Het inloggen is wel gelukt, maar ik kan niet naar de volgende bladzij omdat het scherm te laag zit. Ik kan het niet maximaliseren en ook niet verplaatsen. Dus kan ik niet verder.

Glasa

Ongelezen bericht door Glasa »

Ook ik dacht in te loggen op maandagavond en kwam er niet door.
Heb gewacht tot dinsdagmiddag en wat blijkt nu, Radar geeft aan dat mijn gegevens niet juist zijn en dat mijn emailadres e.d. niet bekend zijn of onjuist.
Nu ben ik al vanaf dag 1 lid van dit testpanel en het lijkt mij stug dat ik de verkeerde gegevens invul.
Ik gebruik nog steeds dezelfde gegevens als dag 1.

Krijg er een rare smaak van en schijnbaar is de database van Radar gewist.

Radar - graag opheldering !!!

spekkie70

Ongelezen bericht door spekkie70 »

Dan stuur je een mail en dan krijg je zo'n algemeen ding terug en dat ze alle reacties wel bewaren! Nee, ik wil gewoon antwoord!!!!! Kreeg trouwens vandaag ineens het speldje en de sticker in de bus?????? :twisted: :twisted: :twisted:

babbeltje40

Ongelezen bericht door babbeltje40 »

Leuk he....

wie wil dat nu niet een mp3 speler...
Maar eh trosradar... doet vreemde dingen.

Ik kan ook niet inloggen...:(

Weg.... mp3 speler.... alleen de mensen die blijkbaar in kunnen loggen maken zo kans bij de eerste 1000 te zitten, dit klopt toch niet? misschien iets voor het programma?? :evil: :D

Nou ik begrijp best dat ook Radar wel eens een foutje maakt... maar vreemd is het wel..
een koude douche dat is het!! :oops: :lol:

Zucht...

Beetje te leurgesteld ben ik wel, verder.. kunnen computers nog steeds niet zonder mensen... en waar mensen werken worden fouten gemaakt.

T zal wel aan het een of het ander liggen, en niets geduld hoor, als ie niet door springt, spingt ie gewoon niet door.

:cry:

Ook vreemd dat je een mail krijgt met daarin je gegevens en dan later lest dat je NIET kunt in loggen!!

Groeten,
Babbeltje40

Peter 2

Ik vind dat ze mij voor alle tijd die ik erin heb gestoken en alle moeite die ik heb gedaan best wel eens zo'n mp3-speler mogen geven... Dan wil ik als tegenprestatie Radar wel een warme douche geven! Dan roep ik ook: jaaaaaaa, Radar, dat is nog eens een goede service, hij komt eraan!

Maar dat zal wel een droom blijven...

sebastiaan1979

Ongelezen bericht door sebastiaan1979 »

Vandaag maar weer eens geprobeerd, niet voor de IPOd zoals al geschreven daarmee kunnen ze echt de "Pod"op. Gisteravond kwam ik ook al niet verder dan het 1e scherm wat ik ook deed en nu, nu kan ik al helemaal niet meer inloggen.

Laat maar mooi zitten dat testpanel, ik vond de vragenlijsten sowieso al onvolledig en de afgelopen tijd zijn er onderwerpen geweest waarbij naar mijn mening met te weinig kennis over gepraat wordt. En laatst over canal + en de Kia heeft bij mij de geloofwaardigheid doen weg nemen.

Radar nomineer ik voor de koude douche :lol:

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb mijn profiel zonder problemen kunnen aanpassen gisteren. Op de site staat er ook bij dat ze er mee bezig zijn, misschien zijn ze aan het verbeteren?

S.

Ongelezen bericht door S. »

Tros radar testpanel schreef:Onze excuses. Het kan zijn dat u niet in kunt loggen.
Er wordt aan gewerkt.
Blijkbaar een technische storing.

S.

Gesloten