Ons bedrijf was er bijna ingetrapt om in deze bladen te adverteren.
Robert Wiersma van Publi force is zelfs bij ons op bezoek geweest om ons
te overtuigen.
Hun werkwijze is dat je als adverteerder korting krijgt als je een bepaalde hoeveelheid voor de klant gratis abonnementen afneemt.
Wij zouden dan onze klanten een gratis blad na keuze voor een jaar kunnen geven.
Voor zover is daar niets mis mee.
Maar we zijn afgehaakt omdat wij de bladen veel te oppervlakkig/goedkoop/reclame-achtig uit vonden zien.
En we vonden het niet goed bij onze doelgroep passen
Robert belde mij op ,de ik vertelde het bovenstaande.
En daar ging het mis.
Hij was zwaar gepikeerd dat ik dat vond.
En dreigde ons bedrijf op alle manieren in een kwaad daglicht te stellen.
Zijn letterlijke tekst was "wij gaan een kolom in onze bladen plaatsen over jullie bedrijf en dan zul je nog wel eens zien wat negatieve reclame kan doen.
Ik had hem gezegd dat ik het een vreemde gang van zaken vond en ons niet laat bedreigen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] publi force
-
vasteplant
publi force
Laatst gewijzigd door vasteplant op 14 mar 2010 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Re: publi force
Veel abonees van Publi Force zijn ook niet echt tevreden. Waar het staat weet ik niet zo een twee drie, maar er is al een topic over.
Het verbaast me trouwens dat jullie als adverteerder ook al van die dingen moeten kopen om rond te delen. In het ander topic schreef ik al dat ik vermoedde dat van de totale oplage van 250.000 totaal voor 13 bladen slechts een zéér klein deel bij de daadwerkelijke abonnees komt.
Dit verhaal bevestigd het alleen maar. Het blad moestuin kent in de uitgave van februari jl overigens 25 adverteerders, de een heeft een heel klein hoekje, de ander twee pagina's. Waarbij heel veel advertenties niks met groen te maken hebben.
Het verbaast me trouwens dat jullie als adverteerder ook al van die dingen moeten kopen om rond te delen. In het ander topic schreef ik al dat ik vermoedde dat van de totale oplage van 250.000 totaal voor 13 bladen slechts een zéér klein deel bij de daadwerkelijke abonnees komt.
Dit verhaal bevestigd het alleen maar. Het blad moestuin kent in de uitgave van februari jl overigens 25 adverteerders, de een heeft een heel klein hoekje, de ander twee pagina's. Waarbij heel veel advertenties niks met groen te maken hebben.
Laatst gewijzigd door witte angora op 13 mar 2010 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Ik zou, als ik jou was, dreigen met een aangifte van smaad en laster, waarbij je op voorhand alle schade die je van hun actie ondervindt, bij hun zult claimen.En dreigde ons bedrijf op alle manieren in een kwaad daglicht te stellen.
Zijn letterlijke tekst was "wij gaan een kolom in onze bladen plaatsen over http://www.xxx.nl en dan zul je nog wel eens zien wat negatieve reclame kan doen.
Overigens ben je, door de link hier te plaatsen, bezig met het maken van reclame voor je eigen website, en dat is volgens de regels hier niet toegestaan. Je probeert toch niet een slaatje te slaan uit de actie van Publi Force?
-
vasteplant
Het was inderdaad niet de bedoeling reclame te maken.
Ik heb net deze fout hersteld.
ps onze bedrijfsnaam samen met publiforce kan nooit goede reclame zijn.
Wij zijn verder helemaal klaar met publiforce (en zij met ons)
Ik heb net deze fout hersteld.
ps onze bedrijfsnaam samen met publiforce kan nooit goede reclame zijn.
Wij zijn verder helemaal klaar met publiforce (en zij met ons)