LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puzzelparty

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Marast

Puzzelparty

Ongelezen bericht door Marast »

Hierbij wil ik u berichten over een bedrijf Puzzelparty.

Ik heb rond 6 december een brief ontvangen met 2 krasloten.
Ik kras deze open en tot mijn verbazing zie ik op beide krasloten 3 x hetzelfde bedrag staan (kraslot 1; 3x € 1,00 en kraslot 2; 3x € 10.000,00).
Ik en mijn partner dachten; Kassa!!! Wie denkt zo niet??
Deze krasloten hebben we moeten opsturen en dan zouden wij zeer snel bericht krijgen. Zeer snel werd er gereageerd en we ontvingen een brief met felicitaties en dat we € 1,00 hebben gewonnen. Wij dachten op dat moment; morgen komt die andere brief.
Helaas kwam die brief niet en zijn wij gaan bellen met Puzzelparty. Daar werd mij op een onvriendelijke manier verteld dat wij de
€ 10.000,00 niet hebben gewonnen en dat had te maken met ons persoonlijk winnende nummer. Vaag dat mijn PERSOONLIJKE nummer alleen op de € 1,00 geldt en niet op de € 10.000,00. Met deze vraag ben ik weer gaan bellen en kreeg weer die onvriendelijke dame te spreken, deze verwees mij (van ellende) naar haar leidinggevende. Op mijn vraag aan hem of een persoonlijk nummer uniek is, werd 'ja' op gezegd. Vervolgens verteld de persoon mij dat mijn persoonlijke nummer gekoppelt is aan een bedrag!!! Het wordt alleen maar vager. Waarom krijg ik nog een kraslot???????
Het is bingo met een omweg. Je persoonlijke nummer is gekoppelt aan een bedrag en dat krassen slaat nergens op. Dus als je een miljoen zou krassen en je persoonlijke nummer is gekoppelt aan een bedrag van € 1,00, krijg je € 1,00.
Zij (puzzelparty) noemen dit reclamecompagne, u wilt niet weten hoe ik dit noem.
:(

edmoor

Re: Puzzelparty

Ongelezen bericht door edmoor »

Zoek met Google maar eens op Puzzelparty en verbaas je.
Let er tevens op welke bedrijven dit soort oplichterij nog meer uithalen.

Gesloten