LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar-enquete Social Media

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora

Radar-enquete Social Media

Ongelezen bericht door witte angora »

Zojuist de enquete ingevuld, dit soort dingen vind ik wel leuk om te doen.

Maar beste redactie, er wordt op een gegeven moment gevraagd of ik werkgevers en collega's toe zou voegen op mijn profielen. Maar ik, en velen met mij, hebben geen collega's en werkgevers. Ik zit al een jaar of 9 in de WAO. En helaas, deelnemers kunnen alleen ja of nee aankruisen.

Naar mijn mening zou een keuzemogelijkheid 'nvt' helpen om een aanzienlijk beter beeld te krijgen van wat er al dan niet leeft.

Ook de dubbele ontkenning 'Ik heb er geen probleem mee' en dan de keuzemogelijkheid 'eens' of 'oneens'. Dit is niet voor iedereen duidelijk denk ik, wat er precies bedoeld wordt, ik moest er in ieder geval toch eventjes over nadenken. Niet over de inhoudelijke vraag, maar wat het correcte antwoord is in verband met de manier van vragen stellen.

Ik krijg het gevoel dat er even gauw wat in elkaar geflanst is, om straks in de uitzending met wat cijfertjes te kunnen goochelen, terwijl die cijfertjes wel eens een compleet verkeerd beeld kunnen geven.

Pindakaaspotje

Re: Radar-enquete Social Media

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

witte angora schreef:Zojuist de enquete ingevuld, dit soort dingen vind ik wel leuk om te doen.

Maar beste redactie, er wordt op een gegeven moment gevraagd of ik werkgevers en collega's toe zou voegen op mijn profielen. Maar ik, en velen met mij, hebben geen collega's en werkgevers. Ik zit al een jaar of 9 in de WAO. En helaas, deelnemers kunnen alleen ja of nee aankruisen.
"Zou toevoegen", dus daar valt ook onder "Als ik ze had, zou ik ze wel/niet toevoegen".

witte angora

Ad Verkaad schreef:
witte angora schreef:Zojuist de enquete ingevuld, dit soort dingen vind ik wel leuk om te doen.

"Zou toevoegen", dus daar valt ook onder "Als ik ze had, zou ik ze wel/niet toevoegen".
Dat ligt dus aan die werkgever en de collega's, of ik daar wel of geen goed contact mee heb...

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ad Verkaad schreef:

Dat is een beetje hetzelfde als aan iemand zonder benen vragen of hij de Nijmeegse Vierdaagse ZOU lopen.
Een hokje 'nvt' zou inderdaad slim zijn geweest.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heb zelf geen enquete ontvangen van Radar over Social Media.
Wel van een andere site en dat ging ook over social media, dat
kwam van buzzer af.

witte angora

Ik heb die enquete via de mail gehad omdat ik lid ben van het testpanel. Heb er geen link van, helaas.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:Ik heb die enquete via de mail gehad omdat ik lid ben van het testpanel. Heb er geen link van, helaas.
Oh maar die zal je ook wel ontvangen hoor, is niet dat ik het betwijfel hoor, maar ik ben ook lid van het testpanel maar niets ontvangen, mischien sturen ze dat niet naar alle leden van het testpanel.

witte angora

Chocomelk schreef:
witte angora schreef:Ik heb die enquete via de mail gehad omdat ik lid ben van het testpanel. Heb er geen link van, helaas.
Oh maar die zal je ook wel ontvangen hoor, is niet dat ik het betwijfel hoor, maar ik ben ook lid van het testpanel maar niets ontvangen, mischien sturen ze dat niet naar alle leden van het testpanel.
Dat zou best kunnen, ik krijg maar heel zelden zo'n enquete, heb ook wel eens het idee dat ik ook lang niet alles krijg.

olleet

Ongelezen bericht door olleet »

Ik ontvang nooit wat van Radar zelfs geen tas.

Gesloten